منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   سندويش الآيس كريم (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14949)

لمحه حب 12-01-2009 02:01 AM

سندويش الآيس كريم
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قـطـع كـوكـيـز..

آيسـكريم مـثـلـّـج..
شـوكـلآ مبشـوره أو قـطـع سكـّـر ملـوّن أو مكـسّـرات مفـرومـه لإعطـآء شـكل للسـندويتشـآت ..
طـريقـة التـحضيـر:
غطي أول حبة الكـــويـــكــز بمقدار جيد من‎ ‎الآيسكريم ثم ضعي الحبة الثانية من الكـــويـــكز
غطي ‏الجوانب بالشوكولا المبشورة أو‎ ‎السكر الملون أو المكسرات المفرومة‎.‎‎
ضعي سندويشات بالثلاجة لمدة 30 دقيقة قبل‏‎ ‎التقديم..
ممكن إستعمال أي نوع من الكــــويـــكز ‏حسب رغبتك.

admin 12-01-2009 02:04 AM

بجد تسلم ايدك


مشكور على الاستجابه

تقبلى مرورى

amira abdo 12-01-2009 02:06 AM

واااااااااااااااو تسلم ايدك يالمحه تحفه بجد وشكلها فظيع ميرسي ياقمر

لمحه حب 12-01-2009 02:07 AM

اسعدني مروركم منورين انت تامر ياباشا اي خدمه

yousef eldeep 12-01-2009 04:47 AM

جميل جدا يالمحة
ياجماعة الطباخين بقوا كتير اوي في المنتدي
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه
تقبلي مني مروري


bosbos love 12-02-2009 06:26 AM

الموضوع جميل جدا
وشكلو حلو مووووووووووووووووت
تسلم ايدك

لمحه حب 12-02-2009 05:52 PM

اسعدني مروركم منورين


الساعة الآن 07:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir