منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي شروحات البرامج (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   طريقة نسخ الاسطوانات دون برامج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14892)

GHOST 11-30-2009 02:40 AM

طريقة نسخ الاسطوانات دون برامج
 
هل حاولت ان تقوم بنسخ اسطوناتك كما تنسخ الملفات كوبى باست وبدون اى برنامج

اليك الطريقة

المتطلبات .... ويندوز اكس بى فقط

................ ورايتر طبعا

قم باخذ الملفات التى سوف تقوم بنسخها كوبى

ضع اسطوانة فارغة فى الرايتر

افتح الاسطوانة من داخل my computer ستجدها فارغة كاى مجلد

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كليك يمين ثم paste
انتظر التحميل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اضغط كما بالصورةwrite this files to cd
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ثم next
اختر نوع النسخ اذا كنت تريد نسخ اسطوانة اوديو الاختيار الاول والثانى لنسخ اسطوانة عادية
ثم next
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
طريقة نسخ الاسطوانات بدون برامج

الى الانتهاء
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
واضغط finish

admin 11-30-2009 02:54 AM

تسلم ايدك على الشرح والطريقه

بس الصور مش شغاله

GHOST 11-30-2009 03:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 100376)
تسلم ايدك على الشرح والطريقه

بس الصور مش شغاله

ان شاء الله أشوف فيه ايه

بس ع العموم مش هتفرق كتير

بمجرد اتباع الشرح هتلاقي كل شيئ سهل وتمام وجرب وقولي

سي يو

admin 11-30-2009 03:24 AM

تم اضافه الصور
حتى يكتمل جمال الموضع

GHOST 11-30-2009 03:29 AM

سبقتني

وانا في طريقي للمعالجة

ودايماً في الصح يا ادمن

تسلم ايدك

ismaily20802001 11-30-2009 12:34 PM

مـــــــــــــــشــــــــ ـــــــــــــــــــــــكـ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــور


الساعة الآن 01:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir