منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   قسوة ظروف (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14882)

amira abdo 11-29-2009 10:17 PM

قسوة ظروف
 

صديق يشكو لصديقه
الصديق الشاكي
عذاب وحيره

ودموع كتيره
وهموم كبيره
بس ليه
صديقه
يا صاحبي اتحمل
متقولش مش هكمل
قولت ايه
الصديق الشاكي
قتلت فيا الليالي
ومكانش ليها غالي
وانا كنت هعمل ايه
خلت فيا الظروف
شوفت بعنيا الخوف
وانا كان بايدي ايه
صديقه
قسوه ظروف علي حبة خوف
خلوك كده
دنا بقوي يك يا صاحبي ليه
اشوفك كده
قسوه ظروف علي حبة خوف
خلوك كده
دنا بقوي بيك يا صاحبي ليه
تعمل كده
ايدك ف ايدي وسيبك يا سيدي
وارتاح بقي
كترت ليالي بتعذبك
الصديق الشاكي
فيها البشر
صديقه
عدم امان احساس بظلم
الصديق الشاكي
احساس بلخطر
كترت ليالي بتعذبك
الصديق الشاكي
فيها البشر
صديقه
عدم امان احساس بظلم
الصديق الشاكي
احساس بلخطر
صديقه
بس اللي فارق
في ناس تسلم
وناس بترفض تعيش كده
قسوة ظروف علي حبة خوف
خلوك كده
دنا بقوي بيك يا صاحبي ليه
اشوفك كده
ايدك ف ايدي وسيبك يا سيدي
وارتاح بقي
يارب تكون عجبتكم



admin 11-30-2009 12:43 AM

ايدك ف ايدي وسيبك يا سيدي
وارتاح بقي


تسلمى على هذه الكلمات

amira abdo 11-30-2009 01:52 AM

ميرسي يابوس علي مرورك والحمدلله انها عجبتك

radwan 11-30-2009 09:45 AM

عدم امان احساس بظلم
الصديق الشاكي
احساس بلخطر
صديقه
بس اللي فارق
في ناس تسلم
وناس بترفض تعيش كده
قسوة ظروف علي حبة خوف
خلوك كده

جميل الكلام
بحييكى عليه

amira abdo 01-07-2010 04:04 AM

ميرسي رضوان يارب تكون عجبتك منور

el.sa7er 01-07-2010 06:48 AM

يااااااااااااااه
جميلة اوى والله يا اميرة
تسلم ايدك
بس ساعات الظروف بتبقى فعلا قاسية اوى واكبر مننا
بس بجد تحفة تسلم ايدك

amira abdo 01-26-2010 06:27 AM

ميرسي ساحر ربنا يخليك منور


الساعة الآن 01:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir