منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين ** (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14642)

admin 11-24-2009 07:38 AM

اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين **
 
اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين **

جبتلكوا اجدد رسايل للعيد يارب تعجبكوا
وكل سنه وانتم طيبين


اسأل الله لك ثبات BMW وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه JGUAR
زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

للكلمه ردود وللفرحه وجود
ولايام العيد وقت محدود
فلك منى تهنئه مالها حدود


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عيد سعيد والله يرحم الخروف الفقيد
له الرحمه ولنا اللحمه
الفته على روحه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لا روتانا ولا الشاشه ولا احنا عيال بكاشه
احنا اول من قال كل سنه وانت طيب ياباشا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سمو الامير "........اسمك "الذى لم تلد الامه مثله
يهنئكم بالعيد من الان نظرا لانشغال موبايله لاحقا
بالرد على رسائل المعجبين حفظه الله واعانه
وجعله سببا فى اسعاد الاخرين " امييين " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



amira abdo 11-24-2009 07:42 AM


اسأل الله لك ثبات BMW وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه JGUAR
زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ميرسي يا ادمن ع الرسايل الجامده وكل سنه وانت طيب يا بوس وماتنساش العديه انا عاوزه عديه هاه وفلوس جديده

admin 11-24-2009 07:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 98252)

اسأل الله لك ثبات bmw وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه jguar
زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ميرسي يا ادمن ع الرسايل الجامده وكل سنه وانت طيب يا بوس وماتنساش العديه انا عاوزه عديه هاه وفلوس جديده

بس كده عيونى لااميره المنتدى


اخلى واجدد ربع جنيه ليكى

amira abdo 11-24-2009 07:50 AM

ايه ده ربع جنيه بس بقي كده ماااااااااااااااااااشي ههههههههههههههههه

admin 11-24-2009 07:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 98256)
ايه ده ربع جنيه بس بقي كده ماااااااااااااااااااشي ههههههههههههههههه



خىص جنيه وربع:p:p:p

amira abdo 11-24-2009 08:00 AM

بقي كده مااااااااااااااااشي يا اسامه خليك فاكراها بس انا هحرجك
اي حاجه من مدير الماجيك تحفه وربع جنيه كانه بمليون اي خدعه شوفت احنا كويسين ازاي


الساعة الآن 04:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir