![]() |
اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين **
اجدد رسايل العيييييد** كل سنه وانتوا طيبييييين ** جبتلكوا اجدد رسايل للعيد يارب تعجبكوا وكل سنه وانتم طيبين اسأل الله لك ثبات BMW وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه JGUAR زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] للكلمه ردود وللفرحه وجود ولايام العيد وقت محدود فلك منى تهنئه مالها حدود [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عيد سعيد والله يرحم الخروف الفقيد له الرحمه ولنا اللحمه الفته على روحه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لا روتانا ولا الشاشه ولا احنا عيال بكاشه احنا اول من قال كل سنه وانت طيب ياباشا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] سمو الامير "........اسمك "الذى لم تلد الامه مثله يهنئكم بالعيد من الان نظرا لانشغال موبايله لاحقا بالرد على رسائل المعجبين حفظه الله واعانه وجعله سببا فى اسعاد الاخرين " امييين " [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اسأل الله لك ثبات BMW وقوه المرسيدس وصبر 128 وراحه الباسات وهيبه JGUAR زودك الله بكل الكماليات وادخلك الجنه اوتمتاتيكى وكل عام وانت على الزيرو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ميرسي يا ادمن ع الرسايل الجامده وكل سنه وانت طيب يا بوس وماتنساش العديه انا عاوزه عديه هاه وفلوس جديده |
اقتباس:
اخلى واجدد ربع جنيه ليكى |
ايه ده ربع جنيه بس بقي كده ماااااااااااااااااااشي ههههههههههههههههه
|
اقتباس:
خىص جنيه وربع:p:p:p |
بقي كده مااااااااااااااااشي يا اسامه خليك فاكراها بس انا هحرجك
اي حاجه من مدير الماجيك تحفه وربع جنيه كانه بمليون اي خدعه شوفت احنا كويسين ازاي |
| الساعة الآن 04:37 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir