منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   احضني اوي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14602)

amira abdo 11-22-2009 06:55 PM

احضني اوي
 
دي اغنية جديده بردو لتامر حسني كلماتها جميله اوي يارب تعجبكم
اسمحلي يا حبيب عمري بكلمه
بعد ما قلبي اتعلق بيك
مش هقولك اكتر من كلمه
بس اوعدني بيها اكيد
دانا بس هعمل معاك اتفاق ف الحياه
متروحش بعيد

من الليلادي هنسي الجراح
وبلسلامه اللي راح مانت معايا
هحتاج لايه انا اه ولاايه
واجمل عيون ف الدنيا معايا
احضني اوي بقولك اوي
خليني نايم ومتصحنيييييييييش
دانا بس هعمل معاك اتفاق ف الحياه
متروحش بعيد
اسمحلي ياحبيب عمري بكلمه
بعد ماقلبي اتعلق بيك
مش هقولك اكتر من كلمه
بس اوعدني بيها اكيد
من النهارده انا كلي ليك
واللي اتمنيته معاك هيحصل
ال يعني قلبي خلالي حاجه
بس المهم اللي بينا يكمل
ونوصل لحلم حلمنا بيه
يجمعنا بيت ونحافظ علييييييييييييييييييييييي يييه
يارب تكون عجبتكم وميرسييييييييييييييييي

أبومؤمن 11-23-2009 12:04 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الف مليون شكر على الاحساس الرقيق
وكل عام وحضراتكم بالف خير بمناسبة قرب عيد الاضحى المبارك

admin 11-23-2009 05:33 AM

بجد اميره تسلم ايدك


كلمات معبره فعلا


وبرضع الاغنيه الى فاتت طلعت جامده


بس اوعدني بيها اكيد
من النهارده انا كلي ليك
واللي اتمنيته معاك هيحصل

amira abdo 11-23-2009 05:36 AM

ميرسي ابو مؤمن علي مرورك وكل سنه وانت طيب

amira abdo 11-23-2009 05:37 AM

ميرسي يا ادمن علي مرورك والحمدلله ان الاغنيه الاولي عجبتك والحمدلله ان دي كمان عجبتك


yousef eldeep 11-23-2009 06:43 AM

الله صوتك جميل اوي ياميرة
كل عام وانتي بخير
تقبلي مني مروري

amira abdo 11-23-2009 09:44 PM

ميرسي يا يوسف انا طول عمري حاسه اني عندي الموهبه بس ناقص اللي يكتشفها والحمدلله انتو اكتشفتوني اهو هههههههههههههه
ميرسي يايوسف علي مرورك ويارب تكون عجبتك


الساعة الآن 11:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir