منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   انا كل ليله فى بعدنا يصعب عاليا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14413)

admin 11-15-2009 06:52 AM

انا كل ليله فى بعدنا يصعب عاليا
 
كل ليله
انا كل ليله فى بعدنا يصعب عاليا
تخلص حكايه حبنا ادام عينيا
انا كل ليله فى بعدنا يصعب عاليا
تخلص حكايه حبنا ادام عينيا
قرب شويه .. بص فى عينيا ..من غير هواك مقدرش اعيش فى الدنيا ديا
انا كل ليله فى بعدنا سصعب عاليا
تخلص حكايه حبنا ادام عينيا
انا كل ليله فى بعدنا يصعب عاليا
تخلص حكايه حبنا ادام عينيا
قرب شويه .. بص فى عينيا .. من غير هواك مقدرش اعيش فى الدنيا ديا
دايب جوا سحر عينيك.... كل ليله بفكر فيك امتى تبقى مابين ايديا ..وتبقى ليا وانا ابقى ليك
انا كلى ليك وحياه عينيك ماتغيب عاليا .. تشهد عليك لمسه ايديك ما انت اللى ليا
انا كلى ليك وحياه عينيك ماتغيب عاليا .. تشهد عليك لمسه ايديك ما انت اللى ليا
قرب شويه .. بص فى عينيا .. من غير هواك مقدرش اعيش فى الدنيا ديا
دايب جوا سحر عينيك ... كل ليله بفكر فيك
امتى مابين ايديا وتبقى ليا وانا ابقى ليك

amira abdo 11-24-2009 06:45 AM

جامده الاغنيه جدا تحفه بجد تسلم ايدك يا ادمن بجد

admin 11-24-2009 06:49 AM

ولم سمعيته بجد مش ختبطلى تسمعيه

amira abdo 11-24-2009 06:52 AM

خلاص اوكش هحملها واسمعها لان فعلا كلماتها فظيعه

admin 11-24-2009 06:57 AM

فى انتظر الرد


الساعة الآن 02:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir