منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حملة .. يلا نصلح مواضيعنا ولينكاتنا ع منتدى الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13314)

THE KING 10-05-2009 01:06 PM

حملة .. يلا نصلح مواضيعنا ولينكاتنا ع منتدى الماجيك
 
بسم الله الرحمن الرحيم ..
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

بقالي فتره متغيب عن المنتدى .. وحبيت انى ارجع بموضوع مهم ومفيد
وطبعاً انا لازم انزل مواضيع لأني مزودها اوي وربنا يكون فى عون الإداره اللى مستحملاني


الموضوع كالتالي ..

حملة يلا نصلح مواضيعنا ولنكاتنا القديمة
الهدف من الحملة

تصليح كل لنكات الموقع بترتيب ونظام وخطة موضوعة
المسؤل عن التعديل
كل عضو او مشرف فى نطاق صلاحياتة
الخطوات هتكون مصورة ومرتبة ومنظمة علشان نشتغل كلنا ايد واحدة
تمام معايا لحد كده ..؟؟

نبتدي بالخطوه الأولى :-

تدخل ع صفحة المنتدى ..
وتروح عالملف الشخصي كما فى الصوره ..

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وبعد لما تدخل تروح ع الإحصائيات ..
ثم
مشاهدة فقط المواضيع التى كتبها 3mr او اي اسم عضو ع حسب اللى شغال
كما فى الصوره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبعدين هتلاقي كل المواضيع اللى انت كتبتها من اول ما سجلت فى الماجيك
كما فى الصوره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وشوف معايا
هتبدأ تاخد صفحه فى اليوم
او صفحتين فى اليوم
ع حسب انت فاضي ولا لأه
وتبتدي تعدل فيهم وتشوف لو فيهم أي غلط ..

ودي طريقة تعديل المواضيع ..


اتمني انى أكون أفدتكم


THE KING 10-05-2009 01:12 PM

كيفية تصليح اللينكات
 
بسم الله الرحمن الرحيم

ده الجزء التانى من الموضوع وهو تعديل اللينكات وتصليحها ..



طرق التعديل
قدامك بقا حلول كتير اوى
هقول حل هياخد منك وقت وحل مش هياخد وقت خالص
اولا الحل الصعب الى هياخد وقت: انك ترفع الحاجة الى لنكاتها باظت من جديد وتبقى زهقان وانت بترفع
الحل التانى انك هتقوم بالتالى
مثلا انت عندك موضوع
نفترض مثلا الموضوع دا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ولنكاتة باظت والاعضاء نازلين شتيمة وزعلانين
هتروح انت منفذ الاتى
هتخش محرك البحث جوجل

هتكتب فية الموضوع الى انت عايز تبحث عنو

تابع بالصور


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تدور كويس لغاية لما تلاقى اللنكات وتبدلها
هيطلع واحد بيفكر كويس ويسألنى
افرض انا ملقتش لنكات شغال
اقولك يا سيدى لو عندك الحاجة الى مش لاقيها ارفعها تانى وامرك الى الله
لو مش عندك اطلب من ^:)^المشرف^:)^ يقفل الموضوع
وفى الغالب الحاجة الى مش موجودة اكديد من مدة بعيدة ومش عليها الطلب الكبير





وشكرا لحسن متابعتكم ...

admin 10-05-2009 10:51 PM

تسلم ايدك عمور


وعود قويه
وفكره اكثر من رائع

واصلى يامان

THE KING 10-06-2009 12:02 AM

شكرا ع مرورك يا أدمن ..
ونورت الموضوع
واتمنى التفاعل مع باقي الأعضاء .

karmen 10-06-2009 03:29 AM

آها
فكره تمام يا عموره
واهى حتى يبقى فيها تنشيط ومتابعه لكل مواضيع المنتدى
انا هدخل ان شاء الله على كل مواضيعي
واحاول اشوفهم واللى محتاج تعديل هعدله بإذن الله
منور يا عمور
ميرسي كتير

THE KING 10-06-2009 06:12 AM

شكرا ع مرورك

manolly 10-06-2009 06:18 AM

ممممممممممممم
طيب تمااااااااام يا عمور والله
انا كمان هعدل مواضيعى
بس حكاية اللينكات دى مش فهماها

THE KING 10-06-2009 07:17 AM

اللينكات دي يا مانوللي اللى بتكون مثلا انتى منزله لعبه التحميل بتاعها بيكون فيه روابط .. سعات بتدخلي والروابط مش بتكون شغاله
فبيكون الموضوع ملهوش لازمه فلازم يتعدل ويتصلح


الساعة الآن 07:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir