منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   يا سلام أخيرا الصعايده بقوا أذكياء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13150)

karmen 09-29-2009 03:10 AM

يا سلام أخيرا الصعايده بقوا أذكياء
 
قرر شيخ الصعايدة أن يثبت بأن الصعايدة اذكياء جدا.


فجمع اكبر عدد منهم في برنامج يبث على الفضائيات مباشرة

وقال لهم : بصوا..هاسألكم سؤالين

السؤال الأول : مين اللي فاز بمعركة أ ُحد؟ المسلمين وإلا المشركين؟

جاوبوه: المشركين

انبسط اوي

السؤال التاني: مين فاز بالمباراة امبارح بالليل؟ البرازيل وإلا الأرجنتين؟؟

جاوبوه: البرازيل

انبسط كتير لإنهم طلعوا أذكياء قدام الكاميرات..



فجأة رفع صعيدي اصبعه، فادوه الميكرفون.. فقال:

معلش يا كبيرنا، سؤال لو سمحت

قال شيخ الصعايدة: تفضل يا بني.



قال الصعيدي: يعني دلوقت المشركين والبرازيل هيلعبوا ع النهائي؟
b-(b-(b-(b-(


هنعمل إيه ما هو الذكاء بردو ليه ناسه
لا حول ولا قوة الا بالله
:-??:-??:-??:-??




admin 09-29-2009 06:59 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه

golden man 09-29-2009 11:40 AM

ههههههههههههههههههههههههه
طب والماتش هيتذاع ولاابو جهل هيتدخل ويكون ليه راى تانى

karmen 10-01-2009 01:50 PM

هههههههههههههههههههه
لا الموضوع خرج عن ايد ابو جهل خلاص
ده ماتش عالمى والمشركين خلاص وصلوا العالميه
ميرسي يا هيما على مرورك
ميرسي يا اسامه عالمرور

manolly 10-02-2009 12:03 AM

ههههههههههههههههههههههه
الصعايدة دول اذكى الاذكياء
انا صعيدية ومن المنيا فبلاش نزعل بعض
ههههههههههههههههههههههههه ههه

karmen 10-05-2009 06:56 AM

ههههههههههههههههههههههههه
وانا بقول بردو الذكاء اللى انتى فيه ده جاي منين
ميرسي مانوللي عالمرور


الساعة الآن 10:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir