منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   سلة المحذوفات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   لعبة انا المـــــلك شارك يمكن تبقا انت المـــــلك ؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13114)

al3ashk 09-27-2009 10:54 AM

لعبة انا المـــــلك شارك يمكن تبقا انت المـــــلك ؟؟؟؟
 
مساء الفل علي كل اعضاء الماجيك

لقيت لعبة تجنـــــــــــن وقررت ان اقتبســــها


أسمها انا المـــــلك


وهذه التعليمات:


اولاً


نعد من 1 الى 10


ثانياً



الي يوصل للعدد عشرة هو يكون المـــــلك



ثم نبدأ من جديد في العد من 1 الي 10


ثالثاً


صلاحيات المـــــلك:


-انه يستطيع ان يلغبط (العدد) على الاعضاء


-يعني اذا وصلوا بالعد الى 5 يقدر بكل بروده قلب وبسهولة يكتب الرقم 1


-ممنوع على العضو مخالفة المـــــلك لانه اقل منه مكانة يعني


-اذا وضع 2 او 3 في حين كنتم قد وصلتم ال9 يجب القبول والطاعة


-والعد من النقطة التي وضعها ...مفهووم


رابعاً


-على المـــــلك ان يحاول بكل قدراته ان يبعد الاعضاء عن الرقم 10


-لانه بكل بساطه اذا وصلوا لهذا الرقم يعني يتشااال من منصبه


خامساً



-ممنوع وضع مشاركتين متتاليتين


نبدأ


111111111111111

manolly 09-27-2009 12:19 PM

دى زى امبراطور المنتدى كدة
اوكى
2222222222222222222222222222222222222

karmen 09-27-2009 12:48 PM

لا مش زيها ده هي اصلا امبراطور المنتدى بس الاسم متغير
معلش بقى يا احمد والله هى لعبه حلوه اوى
بس للأسف مكرره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 08:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir