منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   كلمات 2010 !!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12649)

THE BOSS 09-13-2009 07:07 AM

كلمات 2010 !!!
 
الحقو كلمات 2010

وزارة الروشنة عملة تقرير جديد عن الكلمات بدل القديمة


ههههههههههه=))

تبديل للكلمات التاليه:

من فضلك >>> انت ياض

لو سمحت >>> ممكن يا برنس الليالي

انت تأمر >>> قشر انت بس

شكرا ليك >>> قشطة عليك يا باشا

تقدر تلبيلي طلب >>> في سبوبة حلوة عايزك معايا فيها

ما تخليك محترم >>> ماتخليك روش

في فسحة جميلة >>> في خروجة روشة طحن

انت جدع >>> انت جامد


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ولو في حاجة ماقولتهاش ياريت تكملو انتو\m/

al3ashk 09-13-2009 07:16 AM

كلمات جامده
تقبل مرورى

THE BOSS 09-13-2009 07:43 AM

مشكور يا عاشق ع المرور

admin 09-13-2009 11:32 AM

موضوع روش
من شخص
روش


بمناسبه الموضوع تحياتى

البرنس الوحدانى 09-13-2009 11:34 AM

تسلم على الموضوع

تحياتى

THE BOSS 09-13-2009 11:53 AM

مشكوررين ع المرور الروعة و نورتو الموضوع

karmen 09-14-2009 04:08 PM

موضوع جميل.......أقصد موضوع قشطه جدا
تسلم يا بوس........أقصد بيس يا مان
لا تحرمنا من المزيد.........أقصد دايما هاتلنا الحاجات الروشه طحن دى

THE BOSS 09-15-2009 11:33 AM

هههههههههههههههههه
مشكورة يا كارمن انك عملت بالموضوع

amira abdo 02-18-2010 01:02 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
جامد اخر حاجه يابوس
تسلم ايدك

لمحه حب 02-18-2010 09:49 PM

ههههههههههههههههههه
تسلم اهو تعلمت كلمات منك يعطيك العافيه


الساعة الآن 04:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir