منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت في النمل !! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12453)

admin 09-07-2009 09:40 AM

نكت في النمل !!
 
فريق النمل وفريق الفيلة لعبوا مباراة فاز فريق النمل قال مدرب الفيلة ليش خسرتم قالوا النمل يلعب بخشونة!!

**************************************** **

في نمله تقلبت من الجبل ليش؟؟؟ تبي تسوي فليم هندي

**************************************** **

في مرة نملة تزوجت فيل فمات ،فامضت النملة عمرها تحفر له في قبره

**************************************** **

فيل تزوج نمله وش جابوا؟؟؟ فيل يمشي على الحيط

**************************************** **

نملة تجري ورى اسعاف ليش ؟ تبي تتبرع بدم

**************************************** **

في نمله ميته على الشاطئ ليه: من ضحايا تايتانك

**************************************** **

فيل و نمله دخلوا دي جي بعد ثواني طلعت النمله وهي زعلانا ليش حزرو فزرو...؟ لأن كانت الاغنية تقول فيلينج..

**************************************** **

نملة اتقدم لها عمود النور رفضته ليييييش؟....عشانه ولد شوارع

**************************************** **

في نمله داشه البحر ورافعه ايدها اليسار ...ليش؟؟؟ ساعتها ليست ضد الماء
**************************************** **

نقطه زرقاء على الجدار هي اية؟؟؟؟؟نمله لابسه جينز
**************************************** **
نملة رافعـــة أيدينها ورجليها.... ليييش ؟؟ لأنها حاطة حناء
**************************************** **

خنفستين معاهم نملــــة ... ليش ؟المربيه بتعتهم
**************************************** **

نمله متحنيه وصابغه شعرها لييييه؟؟؟؟؟؟ معزومه في فرح
**************************************** **
في خنفسانه حاشره نملتين في زاويه ليييييييييش؟تقولهم من فيكم قالت عليه عبده
**************************************** **
فى نملة لاصقة فى مغناطيس. لية؟ مركبة تقويم اسنان
**************************************** **
ايه الفرق بين الفيل و النملة
الفيل رجله ممكن تنمل لكن النملة رجلها لا يمكن تفييل
**************************************** **
فيل طلع من السينما زعلان...ليه
كانت قاعدة قدامه نملة عاملة شعرها منكووووش
**************************************** **

فيل بيتخانق مع نملة ...ليه
علشان لبست الميوه بتاعه و الميوه بتاعها مش جاي على مقاسه
**************************************** **
فيل و نملة بيلعبوا كورة و الكورة طلعت فوق الشجرة
الفيل بيقول للنملة اطلعي هاتيها...قالتله لأ... ليه؟
علشان الفيل مايبصش على رجليها
**************************************** **

ليه الفيل و النملة ما بينزلوش البحر مع بعض....؟
علشان ما عندهمش غير مايوه واحد
**************************************** **

ليه الفيل و النملة ما بينزلوش البسين مع بعض....؟
علشان النملة بتنزل في اليوم المخصص للسيدات

mahmodsalama 09-07-2009 09:46 AM

ممتازة يا ادمن

admin 09-07-2009 10:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 76342)
ممتازة يا ادمن

مشكور على الرد والمرور

اتمنى ان تنال اعجابك

karmen 09-07-2009 10:41 AM

ايه الفرق بين الفيل و النملة
الفيل رجله ممكن تنمل لكن النملة رجلها لا يمكن تفييل
**************************************** **
فيل طلع من السينما زعلان...ليه
كانت قاعدة قدامه نملة عاملة شعرها منكووووش
**************************************** **

فيل بيتخانق مع نملة ...ليه
علشان لبست الميوه بتاعه و الميوه بتاعها مش جاي على مقاسه
**************************************** **
فيل و نملة بيلعبوا كورة و الكورة طلعت فوق الشجرة
الفيل بيقول للنملة اطلعي هاتيها...قالتله لأ... ليه؟
علشان الفيل مايبصش على رجليها

هههههههههههه
ايه الروقان ده
ده نمل جنان خالص
تسلم ايدك أسامه

البرنس الوحدانى 09-08-2009 12:39 AM

هههههههههههههههههه
حلوة


الساعة الآن 06:36 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir