منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   غدر الأيـــــــــــــــــــــ امـــــــــ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12427)

البرنس الوحدانى 09-06-2009 12:35 AM

غدر الأيـــــــــــــــــــــ امـــــــــ
 
الأيام بتغدر بينا واحنا ساكتين
والحزن بيحرق فينا واحنا مش حاسين
مين ال حس بالفرحة مين
الناس عايشة وخلاص
بتفكر دايما فى الخلاص
الأيام خلت الناس
تكون معدومة الاحساس
اتحدى واحد بينا عاش
فى الأيام بسعادة وفرح
ده يبقى واحد بكاش
لو قال أنا حاسس بفرح

karmen 09-06-2009 04:17 AM

الأيام خلت الناس
تكون معدومة الاحساس
فعلا يا علي عندك حق

ميرسي ليك عالكلمات الجميله

البرنس الوحدانى 09-06-2009 10:29 AM

والله نورتى الموضوع
تسلمى ع المرور يا قمر

THE BOSS 09-13-2009 06:13 AM

تكون معدومة الاحساس
اتحدى واحد بينا عاش

فى الأيام بسعادة وفرح
ده يبقى واحد بكاش
لو قال أنا حاسس بفرح

حلوه اوي الابيات دي
و تسلم ع الموضوع

البرنس الوحدانى 09-13-2009 06:16 AM

تسلم حبيب قلبى على المرور

admin 09-13-2009 11:48 AM

والحزن بيحرق فينا واحنا مش حاسين

كلام جميل

مشكور على

البرنس الوحدانى 09-13-2009 11:53 AM

تسلم حبيبى على المرور


الساعة الآن 12:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir