منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   ندمان (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12397)

البرنس الوحدانى 09-04-2009 01:15 AM

ندمان
 
قلبى حزين والدنيا مقفلة فى وشي
حاسس انى فاشل ومش عارف اطلع حسى
واقف فى مكانى ومش عارف بحلمى أمشى
حاسس انى ضعت فى مكان
مليان خوف وحرمان
وانى بغبائى ضيعت أحلى أيام
بقيت عايش على الماضى وأتحسر
وأقول يا ريتنى عملت حاجة قبل ما اتكسر
خلاص حلمى بقا قطع ورق متبعتر
حاسس انى عجزت ومش هقدر أكمل
ولا هقدر لعذاب الدنيا أتحمل
وقفت فى مكانى وصعب انى أكمل
نفسى أرجع شوية وأرجع ال فات
ولا هو أصلا ال فات مات
وكله بقا حكايات وذكريات

karmen 09-04-2009 01:59 AM

فعلا يا علي ده احساس نص الشباب المصري

قلبى حزين والدنيا مقفلة فى وشي
حاسس انى فاشل ومش عارف اطلع حسى
واقف فى مكانى ومش عارف بحلمى أمشى


مشكور عالكلام الجميل ده
تسلم ايديك

admin 09-04-2009 04:33 AM

الواحد مش عارف يقول ايه


هو ده حالنا والى بيجر لنا

عموما تسلم يمينك

البرنس الوحدانى 09-04-2009 12:14 PM

والله نورنوا الموضوع
تسلموا حبايبى

THE BOSS 09-09-2009 05:25 PM

مشكور ع الكلام الجميل ده يا برنس

البرنس الوحدانى 09-10-2009 12:09 AM

تسلم ع المرور


الساعة الآن 05:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir