منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   طب ليه بتعذبنى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12356)

البرنس الوحدانى 08-31-2009 12:36 PM

طب ليه بتعذبنى
 
تعبان فى بعدك نفسى أسمع صوتك وأقولك ان قلبى محتاجلك ومقدرش أعيش بدونك
بعدك أنا ضعت ولا دارى اذا عشت ولا مت ولا فى أحزانى غصت خلينى جمب عيونك
سنين طويلة وأنا بحلم بيك وسعات أحس انى فى حضن ايديك أنا مليش بديك وانت عارف كدة
طب ليه بتعذبنى فى بعادك وسايبنى لوحدى وعايش فى حالك مع ان قلبى جالك وقالك هموت كدة

البرنس الوحدانى 09-03-2009 02:51 PM

اده مفيش حد كتب حاجة
اهئ اهئ اهئ اهئ

karmen 09-04-2009 12:32 AM

بعدك أنا ضعت
ولا دارى اذا عشت
ولا مت
ولا فى أحزانى غصت



كلام جميل يا علي
تسلم ايديك ودماغك

البرنس الوحدانى 09-04-2009 12:57 AM

teslam ya gameel 3la el mororek

admin 09-04-2009 05:01 AM

سنين طويلة وأنا بحلم بيك وسعات أحس انى فى حضن ايديك

ابداع مستمر

البرنس الوحدانى 09-04-2009 12:15 PM

منور يا كبير


الساعة الآن 03:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir