![]() |
قول تشكيلك
كل واحد يقول التشكيل الى يبدأ بية المباراة 101 بين الزمالك والاهلى
|
انا هبدأ
فى المرمى... محمد عبد المنصف اليبرو..محمود فتح الله المساكين..بشير وكريم ذكرى باك يمين..محمد عبد الله باك شمال..طارق السيد خط وسط..محمد ابو العلا _ محمد ابراهيم صانع العاب..شيكابالا المهاجمين..عمرو ذكى ومصطفى جعفر |
انا معاك فى التشكيله دي
بس تعليقات بسيط لو عبد الواحد سليم يكون افضل الوسط علاء عبد الغنى افصل من محمد ابراهيم والهجوم الناشئ الصاعد الواعد شريف اشرف |
| الساعة الآن 03:44 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir