منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   قول تشكيلك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1193)

هيمة فرج 03-13-2008 12:39 PM

قول تشكيلك
 
كل واحد يقول التشكيل الى يبدأ بية المباراة 101 بين الزمالك والاهلى

هيمة فرج 03-13-2008 12:43 PM

انا هبدأ
فى المرمى... محمد عبد المنصف

اليبرو..محمود فتح الله

المساكين..بشير وكريم ذكرى

باك يمين..محمد عبد الله

باك شمال..طارق السيد

خط وسط..محمد ابو العلا _ محمد ابراهيم

صانع العاب..شيكابالا

المهاجمين..عمرو ذكى ومصطفى جعفر

admin 03-13-2008 12:47 PM

انا معاك فى التشكيله دي


بس تعليقات بسيط
لو عبد الواحد سليم يكون افضل
الوسط

علاء عبد الغنى افصل من محمد ابراهيم

والهجوم

الناشئ الصاعد الواعد
شريف اشرف


الساعة الآن 03:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir