منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   كل المسلسلات التركيه هتلاقيها هنا(العلم نور والجهل مهند) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11724)

karmen 07-30-2009 02:50 PM

كل المسلسلات التركيه هتلاقيها هنا(العلم نور والجهل مهند)
 
العلم نور والجهل مهند



كنت ادرس في جامعة المشاغبين ضربني

الاستاذ فبكيت دموع الورد

نزلت الى الاداره فوجدتها في وادي الذئاب

فطردوني فكانت لحظة وداع

رجعت الى المنزل بأجنحة منكسره

فوضعت امي في رقبتي حد السكين

فطردتني فأصبحت بلا مكان ولا وطن

حلمت بالنجاح فكان حلم ضائع

لان الجامعة ليست الا سنوات الضياع

وهكذا تمضي الايام مع قصة شتاء

radwan 08-01-2009 12:45 PM

سبحان الله
كل دى مسلسلات دينية هتتعرض فى رمضان؟؟

مشوفتش ولا حلقة واحده من كل المسلسلات دى
مش بشوف تليفزيون

karmen 08-01-2009 01:02 PM

هههههههههههههههه
بحس انك كنت عاوز ترد على موضوع تانى
بس غلطت وكتبت المشاركه هنا
هههههههههههههههه
ميرسى يا رضوان عالمرور

radwan 08-01-2009 01:11 PM

لا وانتى الصادقة
كنت عايز أدخل الحمام فدخلت موضوعك غلط


هاهاهاها



karmen 08-01-2009 01:39 PM

8-}8-}8-}8-}
وانا عماله اقول ايه الريحه دى ايه الريحه دى
مش تقول من الصبح يا رضوان
بعد كده تبقى تاخد بالك
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

prince of alex 08-01-2009 01:41 PM

يعني نضحك ...........!!!

karmen 08-01-2009 02:11 PM

ههههههههههههههههه
يا حول العالم
وانا قلتلك اضحك
غصبتك انا يا عم
ماشى
متشكرين يا باشا عالمرور

THE KING 08-01-2009 02:45 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه

ايه يا ست ام كارمن
عاوزين بأه نشوف المسلسلات المصريه بأه ..

karmen 08-01-2009 02:54 PM

ههههههههههههههه
المره الجايه يا حاج ابو عمرو

prince of alex 08-06-2009 03:03 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه


الساعة الآن 12:30 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir