منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حلــمت بــك !!! اهداء لـ ساسو (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11570)

prince of alex 07-20-2009 12:23 AM

حلــمت بــك !!! اهداء لـ ساسو
 
حلمت بك
حلمت بك ورأيتك فى احلامى
حلمت بك واصبحت كل امالى
حلمت بك واصحبت فى قلبى ووجدانى
حلمت بك واصبحت لا ارى غيرك فى منامى
حلمت بك ولكنك كنت صامتا دائما
حلمت بك وتمنيت ان تنطق شفتاك بكلمه
حلمت بك كثيرا ولكنك لم تنطقها
حلمت بك وانتظرتك طويلا لكى تأتى
وتحقق احلامى ولكن طال انتظارى ولم تأتى
وظللت احلم واحلم وانتظر مجيئك لى ولكن
لم تأتى وحينها
عرفت ان كل هذه كانت مجرد احلام ولن تتحقق
وحينها قررت ان اكون اقوى من احلامى
ونويت الا افكر فى حلم لم ولن يتحقق ابدااااااا
وبذلك فقررت ان انساك واتركك مع الزكريات
زكريات احلامى التى لن تتحقق
فعلا تمنيت ان تتحقق هذه الاحلام ولكن ليس بيدى
فهذا هو قدرى ان احلم وحلمى لا يتحقق
ولكنى قررت ان انسى هذا الحلم الذى لن يتحقق
وقررت ان ابقى على ارض الواقع وانتظر
وسأرضى بما تمنحه الحياه لى
وسأخذه بكل الرضا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



اهداء الى ملاك قلبي ساسو

karmen 07-20-2009 12:28 AM

وبذلك فقررت ان انساك واتركك مع الزكريات
زكريات احلامى التى لن تتحقق

ههههههههههههههههههه
مصادفه غريبه جدا
عشان انا كمان ساسو
اوعى تكون بتهديهالى انا
ههههههههههههه
بس انا عارفه انك مش عارف ان انا ساسو برضو
عالعموم ربنا يخليهالك يا احمد
والكلمات رائعه

prince of alex 07-20-2009 12:32 AM

لا مش انتي ديه ساسو قرنتي الي بحبها اوكي

وبقولها حتى لو كنتي خيال فعفضل احبك

karmen 07-20-2009 12:34 AM

ايوه فاهمه والله ان مش انا
انا بهرأ معاك
هههههههههههه
ربنا يخليكم لبعض

prince of alex 07-20-2009 01:17 AM

يخلينا ايه ديه خيال !!!!

radwan 07-20-2009 03:25 AM

بتحب خيال يا أحمد؟
وليه يابنى معذب نفسك من دلوقتى

الحب واقع ملموس
ولو كان خيال مكنش حد تعب نفسه فى واحده يعرفها سنين3 خطوبة وطول العمر جواز ومش بعيد يكونوا فى قبر واحد كمان


prince of alex 07-20-2009 01:16 PM

هو احنا لقينا حد طبيعي وقنا لا

على العموم مشكور على المرور

karmen 07-24-2009 06:29 AM

هههههههههههه
خيال يا أحمد ما شاء الله
لأ ومسميها كمان ومختارلها الاسم
امال ايه ساسو بقى
انا افتكرتها حبيبتك
عالعموم ربنا يهديلك واحده كويسه تحبك وتصونك وتحترمك وتحافظ عليك

prince of alex 07-28-2009 11:28 AM

يا رب من بقك يا حجة بركة


الساعة الآن 04:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir