منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو كان(..........)رجلا لقتلته!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11520)

karmen 07-17-2009 11:55 AM

لو كان(..........)رجلا لقتلته!!!!
 
قال سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنة وأرضاة : ( لــو كان الفقر رجلآ لــقــتـلــتـه ) . . . . .


الــسؤال ؟؟


ما الذي تريد وضعه بدل كلمة الفقر


يعني السؤال،


لـــــــــــــو كان(.........) رجـــــــــلا لـــقتلته ؟


كل واحد يملا الفراغ .... ؟

karmen 07-17-2009 11:57 AM

وأنا هبدأ واقول
لو كان الفراق رجلا لقتلته

هيمة فرج 07-17-2009 02:22 PM

لو كان الغدر رجلا لقتلتة

karmen 07-17-2009 03:18 PM

لو كان الوهم رجلا لقتلته

radwan 07-18-2009 12:07 AM

لو كان المرض رجلا لقتلته

prince of alex 07-19-2009 10:26 AM

لو كان الغضب رجلا لقتلته.....!!!!

karmen 07-19-2009 12:10 PM

لو كانت الخيانه رجلا لقتلته

radwan 07-19-2009 01:59 PM

لو كانت الحاجة رجلا لقتلته

هيمة فرج 07-19-2009 02:43 PM

لو كان الكذب رجلا لقتلتة

EzAt99 07-19-2009 02:52 PM

لو كان الحقد رجلا لقتلته


الساعة الآن 06:11 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir