منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   من غشنا فليس منا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11318)

radwan 07-06-2009 12:04 PM

من غشنا فليس منا
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم؟؟
عاملين ايه؟؟
حبيت اضحكم شويا
ندخل في الموضوع

.......................
حوار بين طالبين وهما بيمتحنوا .......

احمد : ميدو ..... ميدو .... بسسسسسسسسس !!


ايه يا عم الامور

ميدو : عايز ايه مش وقتك خالص ...؟؟؟؟؟؟
احمد : جواب السؤال الرابع !!!!
ميدو : حراااام ؟؟
احمد : هوايه اللي حرام .. ياد خلص ؟؟
ميدو : حرااااااااااااااااااااااا اااام !!!!
احمد : يابن ...... انا مش لسه مغششك امبارح !! انجز ....
ميدو : حرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام !!!!
احمد : حرام حرام ...
بعدها بربع ساعه ........
احمد : مييييييدو .........
ميدو : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد : السؤال السادس .......
ميدو : ( من غشنا فليس منا )
احمد : لا والله ؟؟؟؟
احمد : يااااااااااااااض انجز ..... امانتا صحيح وااااااطي .....
ميدو : ( من غششششششنافليس منا ) !!!!!
احمد : وحياة امي لاوريك بس اما نطلع
ميدو : من غشنا فليسمنا .....

بعد انتهاء الامتحان ..........:



احمد : تعالا هنا ياله
ميدو : انتا ياض حمار!!!! بقالي ساعه عمال اغشش فيك وانتا ولاانتا هنا .......
احمد : احنا هنستهبل يا خويا !!؟؟؟
ميدو : السؤال الرابعاذكر الحكم الشرعي ... الجواب بتاعه حرام
ميدو : والسؤال السادس بتاع الادله .... الدليل : ( من غشنا فليس منا )
ميدو : انت نسيت ان ده امتحان دين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ودي اخرة ميدو واحمد ....

karmen 07-14-2009 01:55 AM

هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ههههههههههههههههههههههه
مش ممكن بجد تحفه
تضحك بشكل فظيع
ويا ما شاء الله عمالين بيغشوا فى امتحان الدين
مشكور رضوان تسلم

admin 07-14-2009 02:20 AM

ههههههههههههههههه


بجد جمده


انا قولت الواد ده لازم ياخد علقه موت


بس الواد طلع على حق

والتانى مش بيفهم


مشكور احمد

radwan 07-14-2009 06:46 AM

[quote=karmen;68372]هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
ههههههههههههههههههههههه
مش ممكن بجد تحفه
تضحك بشكل فظيع
ويا ما شاء الله عمالين بيغشوا فى امتحان الدين
مشكور رضوان تسلم[/quote

هو انتى مكنتيش بتغشى فى امتحان الدين؟

radwan 07-14-2009 06:48 AM

شكرا ليك أسامة المرور
بس واضح انك كنت بتعمل كده على طول
هههه

karmen 07-14-2009 08:55 AM

[/quote

هو انتى مكنتيش بتغشى فى امتحان الدين؟
[/quote]
ايه يا ابنى انت بتهرج



طبعا كنت بغش
ههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالا
بجد والله أنا عمرى فى حياتى ما غشيت ولا كلمه فى الامتحانات
أما بقى من ساعة ما دخلت الجامعه وعينك متشوف الا الضلمه محدش يسألنى

prince of alex 07-14-2009 09:29 AM

هههههههههههههههههههههههه

بس هو الغش سهل كدا

احنا عندنا اساتذه وبروفسرات وكل حاجة في الغش

الحمد لله ملييش فيـه

radwan 07-14-2009 01:08 PM

تلاقيك برشام بس ياأحمد
ههههههههه

Silver 07-14-2009 05:50 PM

هههههههه

مكنتش متوقعة خالص

يلا عشان يتعلم ويعرف أن الله حق

تسلم ايديك يا رضوان ع الموضوع المميز

radwan 07-15-2009 02:30 AM

شكرا ليك روميو المرور والرد
انت يا عم فلت
مفيش غش ولا امتحانات تانى


الساعة الآن 12:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir