منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   انا كنت خايف أحبك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10792)

البرنس الوحدانى 06-01-2009 03:16 AM

انا كنت خايف أحبك
 
حبيبى أنا بحبك يا روحى
متتخلاش عنى وتهدلى طموحى
أنا كنت خايف أحبك
عشان كل اللى بحبه يبعد
بس قلت أجرب تانى
لأنى كنت باليأس أعانى
ايه يا دنيا ليه موريانى
العذاب وتبعدى عنى الغالى
لكن صدقينى مش هستسلم
وقلبى هيتحمل علشانى
يا حبيبى متبعدش عنى
خليك قريب منى
وأنا هشيلك فى الننى
لكن يا روحى اتحمل معايا
حاول تشيل معايا البلايا
من يوم ما زعلت وأنا
عايش فى مذلة وعنا
لكن أنا نفسى تحس بيا
وأكون ليك وتكون ليا
نفسى أسمع كلمة بحبك
نفسى أبص فى عينك وأضمك
حبيبى حس بيا أنا بحبك

أتمنى ان ينال اعجابكم:x

الضحكة الحلوة 06-01-2009 03:37 AM

:-bd:-bdيا برنس انا باعشق اشعارك


خلتني احب افكارك


عايزاك دايما تشجينا وبشعرك


تعبر لينا


عن صدق مشاعر جوانا والله بتفرق ويانا


وبتفرح احاسيسنا معاك

THE BOSS 06-01-2009 07:57 AM

حلوة جدا يا برنس

karmen 06-01-2009 10:47 PM

جميل يا برنس
تسلم

البرنس الوحدانى 06-02-2009 02:26 AM

شكرا على مروركم الرائع
الضحة الحلوة _ بوس_ كارمن

تحياتى لكم

تسلمولى

بلابل 06-02-2009 02:45 AM

تسلم ايدك

تقبل مرورى



البرنس الوحدانى 06-02-2009 02:52 AM

تسلم يا بلابل على مرورك

تحياتى

الامبراطور 06-03-2009 07:14 PM

حلوة جداا استمر


الساعة الآن 11:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir