منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   لكن انتى دايما فى بالى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10669)

البرنس الوحدانى 05-23-2009 06:13 AM

لكن انتى دايما فى بالى
 
ممكن تفتكرى انى ناسيكى................لكن انتى دايما فى بالى
وبتخيل لما كانت عينى فى عنيكى........مهما طالت الليالى
مش بحس انى لوحدى ................لما يبعدوا عنى الأهالى
لكن بحس انى لوحدى ................لما يبعد عنى الغالى
أنا مديلك قلبى هدية ................ومخلى حبك فى قلبى عالى
بس هل انتى حاسة بيا ................ولا لحبى لا تبالى

تحياتى


eima 05-23-2009 06:22 AM

زى الفلللللللللللللللللللللل لللللللل

تقدم مستمر .

بس خلى لشعر بتاعك بلغة محددة يعنى الكلام يا عام يا نحوى بمثال :

أنت كاتب / أنا مديلك قلبى هدية ................ومخلى حبك فى قلبى عالى
ده قمت العام . مديلك ومخلى وبعدين كاتب .

بس هل انتى حاسة بيا ................ولا لحبى لا تبالى
وده نحوى من غير كلمة بس اللى فى الاول .

عاوزك تعدل وتبقي أشد من كدا كمان .
واحدة واحدة

وبرضو قولتلك قبل كدا مافيش شاعر بيحط صورتة متنساش بقي

البرنس الوحدانى 05-23-2009 06:42 AM

شكرا يا ايما على نصايحك
ومرورك الجميل
فعلا دا شرف ليا انك تكون اول واحد يرد عليا

وباذن الله انا فى تقدم

وشكرا على كلامك المفيد والاكتر من رائع
وفعلا انا بعاملك زى اخويا الكبير

karmen 05-23-2009 06:56 AM

تسلم برنس
فى تقدم وابداع مستمرين

البرنس الوحدانى 05-23-2009 07:04 AM

تسلميلى يا قمر

الضحكة الحلوة 05-23-2009 07:14 AM

  1. حقيقي شعرك جميل
  2. وليك قلبي يميل:x

البرنس الوحدانى 05-23-2009 07:28 AM

شكرا يا عسل على مرورك

الامبراطور 05-27-2009 12:11 AM

كالعاده أشعارك كلها جامدة

البرنس الوحدانى 05-27-2009 02:11 AM

تسلم يا امبراطور

واهلا بيك معانا فى المنتدى

الامبراطور 05-27-2009 02:15 AM

الله يسلمك يا برنس كلك زوق


الساعة الآن 02:34 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir