منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   شعر على بوش(من كتر حبنا فيه)؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10413)

karmen 05-02-2009 05:32 AM

شعر على بوش(من كتر حبنا فيه)؟؟؟؟؟
 
خلاص ملكش لزمه يا بوش يا بن اللذينا
تستاهل ألف جزمه على اللى انت عملته فينا
الجزمة كانت مفاجأة تمام زى الزياره
الدنيا بحالها فرحت والناس فضلت سهارى
يا قلوب كتير حزينة قومى يالا اتبسمي
شوفى بوش وهو خايف والجزمه بتترمى
بصراحه مقدرش أغشك وأقول زعلت عليك
ياريتها جت فى وشك وكات خزأت عينيك
صدام اللى انت دبحته فى أول يوم العيد
أهو أخد بتاره وفى نفس المواعيد
تحية عشان منتظر وتحية لجزمته
فرحنا في بوش أخيراً على آخر خدمته
بجزمتين فى وشك هتسيب أمريكا على نارك
ويا عينى مش هتلحق يا بوش تاخد بتارك
فيه ناس كتير بسببك فى الدنيا متبهدله
بتقول يا ريتها كانت صاروخ أو قنبله
العالم كله شافك وبالسعاده حس
والجزمه زى الكوره وداخله فى المقص
مليون شهيد وأكتر فى الجنه فرحانين
ربك كبير وقادر يهد المتفرعنين


منقول

prince of alex 05-02-2009 05:34 AM

طب مش مفروض يتحط في قسم الشعر

karmen 05-02-2009 05:47 AM

مش عارفه هو ممكن يتحط فى الضحك والفرفشه
بس مش عارفه

admin 05-02-2009 06:39 AM

ينقل الى قسم الشعر افضل

وتسلم ايدك على النقل الرائع

karmen 05-02-2009 07:45 AM

ميرسى أدمن على المرور

البرنس الوحدانى 05-03-2009 02:11 AM

شكرا على الشعر الرائع والجميل

تسلم اديكى وزيدى من ابداعك يا كارمن

THE KING 05-03-2009 02:54 AM

عاشت ايدك يا كارمن هانم ... اشطه يا بوش يا جزمه

karmen 05-03-2009 03:53 AM

تسلمولى على المرور

amralbob 05-04-2009 08:17 AM

جميل مشكور تسلم اديك

karmen 05-04-2009 11:40 PM

شكرا بوب على المرور


الساعة الآن 03:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir