منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   زهقت خلاص وفاض بيا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10310)

salma 04-25-2009 03:46 AM

زهقت خلاص وفاض بيا
 
زهقت خلاص وفاض بيا
سنين اخلاص و تضحية
كان المفروض انا من زمان
اعيش ليا

صدقتك قومت جرحتنى
و طاوعتك وانت كسرتنى
ما تقولهاش تانى خلاص انسانى
ده عمر قلبك ما حبنى

خليك ابعد ما تقربليش
انا بيك من غيرك برده هعيش
و لا ترجعلى و تدمعلى
و عن كل ايامى ما تسألنيش

زهقت خلاص وفاض بيا
سنين اخلاص و تضحية
كان المفروض انا من زمان
اعيش ليا

مغرور انت و مالكش كبير
ضحيت وياك و تعبيت كتير
و عيشت ايام ما قدرتش انام
قال ايه على قلبك كنت بغير

اسمعنى انا همشى و مش راجع
مش هبكى خلاص على شىء ضايع
هنسى الاحزان و هحب كمان
و خلاص هتشوفنى و انا بايع


زهقت خلاص وفاض بيا
سنين اخلاص و تضحية
كان المفروض انا من زمان
اعيش ليا





karmen 04-25-2009 03:59 AM

جميل يا سلمى تسلمى

manolly 04-26-2009 10:33 PM

تسلم ايديكى ياسلمى
مواضيعك كلها جميلة

amralbob 05-04-2009 07:56 AM

تسلم اديك يا عسل بجد موضوع راوعه تسلم اديك مشكور

البرنس الوحدانى 05-04-2009 08:29 AM

تسمى يا سلمى

أبدعى


الساعة الآن 05:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir