منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   قـبـل النهــاردة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10307)

salma 04-25-2009 03:38 AM

قـبـل النهــاردة
 
قبل النهــــارده
كنا اتنين مش عايشيــن
ولا دق الحب فــ مره علينـا

قبل النهــــارده
بتعدى أيام وتمر سنيــن
مش فارقه الأيام من بعضيـها


ومن النهارده اتولدت قلوبنــا
لما اتقابلنـا فــ بعض دوبنـا
حبينا وعشقنا واحلوت حياتنـا
وكأن النهارده يوم ميلادنــا


نظره منك نظره منـى
لقيتك انت حاجه منـى
دخلت قلبى وغصب عنى
لقيتنى رايح ليـــك

كلمه منك كلمه منـى
مدرتش مالى وايه حصلى
نستنى روحى وكل همى
أعيش ليك وبيــك



karmen 04-25-2009 04:02 AM

شكرا سلمى
حاجات جميله والله
تسلمى يا قمر

THE KING 04-26-2009 08:01 PM

ومن النهارده اتولدت قلوبنــا
لما اتقابلنـا فــ بعض دوبنـا
حبينا وعشقنا واحلوت حياتنـا
وكأن النهارده يوم ميلادنــا



تسلمي يا سلمى على الشعر العسل ده

manolly 04-26-2009 10:23 PM

بجد يا سلمى موضوع رااااااااااااااائع

تسلمى يا قمر

radwan 04-27-2009 06:40 AM

قبل النهــــارده
بتعدى أيام وتمر سنيــن
مش فارقه الأيام من بعضيـها




الساعة الآن 07:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir