منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   فــــــاكر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10306)

salma 04-25-2009 03:36 AM

فــــــاكر
 
فاكر لما جتلي وقلت
حبك لايمكن ينتهي
ساكن فـ قلبى شاغلى عقلى
وحياتى معاكى بتبتدى




لا والله فعلا شاطر
جيت وشكيت محتاج بتآسى
وش الطيبه منك ظاهر
دارى الوش التانى القاسى
وانا صدقت مشاعرى خانتني
جيتلك أول لما ندتني
كنت أنا عايشه على اوهامي
وأتارى وعودك خدعتنى




يبقى حلال فيك لما هتتعب
علشان تعرف إنك ظالم
وإوعاك تحلم ترجع تكدب
بدموعك وتقولى أنا نادم
وفر حيرتك
لو جت سيرتك
هقول


لا والله فعلا شاطر
جيت وشكيت محتاج بتآسى
وش الطيبه منك ظاهر
دارى الوش التانى القاسى
وانا صدقت مشاعرى خانتني
جيتلك أول لما ندتني
كنت أنا عايشه على اوهامي
وأتارى وعودك خدعتنى




karmen 04-25-2009 04:03 AM

تسلمى سلمى
حاجات جميله

Silver 04-25-2009 09:56 PM

thanks salma

amralbob 04-25-2009 11:36 PM

تشلم اديك يا سلمى مشكوووور

THE KING 04-26-2009 07:58 PM

مرسي سلوم

manolly 04-26-2009 10:27 PM

وانا صدقت مشاعرى خانتني
جيتلك أول لما ندتني
كنت أنا عايشه على اوهامي
وأتارى وعودك خدعتنى



يبقى حلال فيك لما هتتعب

علشان تعرف إنك ظالم
وإوعاك تحلم ترجع تكدب
بدموعك وتقولى أنا نادم


كلام جميل ياقمر

هيمة فرج 04-26-2009 10:34 PM

يبقى حلال فيك لما هتتعب
علشان تعرف إنك ظالم
وإوعاك تحلم ترجع تكدب
بدموعك وتقولى أنا نادم
وفر حيرتك
لو جت سيرتك
هقول

لا والله فعلا شاطر
جيت وشكيت محتاج بتآسى
وش الطيبه منك ظاهر
دارى الوش التانى القاسى
وانا صدقت مشاعرى خانتني
جيتلك أول لما ندتني
كنت أنا عايشه على اوهامي
وأتارى وعودك خدعتنى


تحفة يا سيمو


الساعة الآن 11:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir