منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   نفسى أتجرأ وأقولها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10292)

البرنس الوحدانى 04-24-2009 05:51 AM

نفسى أتجرأ وأقولها
 
مش عارف أعبر عن حبى ليكى
مش عارف أقول ان روحى فيكى
مع انى لما اسيبك اعبر عن مشاعرى
بس لما أشوفك سكوتى بينزل عليكى
بخاف اقولك انك ليا وأنا ليكى
نفسى أتجرأ وأقولها
وأقول انى معيشى الا بيكى
................
نفسى أكون معاكى طول الوقت
نفسى أكون معاكى دايما على الخط

الضحكة الحلوة 04-25-2009 12:26 AM

حقيقي انت مستقبلك باهر في الشعر احساس صادق تعبير جميل امنياتي لك بالتوفيق والسعادة:-bd

karmen 04-25-2009 04:06 AM

مشكور برنس فعلا
انت موهوب والله

Silver 04-25-2009 09:51 PM

نفسى أتجرأ وأقولها

تسلم ايديك يا برنس

THE KING 04-26-2009 08:00 PM

تسلم ايدك يا علي

manolly 04-26-2009 10:25 PM

موضوع تمااااااااااااام
بس ياريت يكون الكلام اكتر من كدة علشان بنبقى مشتاقين للكلام الجميل ده

هيمة فرج 04-26-2009 10:38 PM

تسلم ايديك

البرنس الوحدانى 04-27-2009 09:29 AM

شكرا على مروركم الرائع

وانتوا رفعتوا معنوياتى كتيييييييييييييييييييييير

تحيات ى


الساعة الآن 11:07 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir