منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   أنا مش هسميه ظلم (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10166)

البرنس الوحدانى 04-13-2009 03:24 AM

أنا مش هسميه ظلم
 
الظلم فى كل حتة
الظلم فى كل مكان
كله همه نفسه
ملوش دعوة بالانسان
حتى اللى بياكل معاه
مبقاش ليه مكان
أنا مش هسميه ظلم
هسميه حقد وبغضان
لإن الحقد هو اللى
بيولد ظلم الانسان
دا ممكن الظلم يوصل
حتى للحيوان
ممكن الواحد يضحك فى وشك
لكن مسير اللى فى القلب يبان
فى بعض الناس تقولك
الحب دا مش يالإمكان
مع ان الحب دوة
غريزة فى قلب الانسان
مش فى الانسان بس
دا كمان فى الحيوان

أتمنى ان ينال اعجاب الجميع
تحيات البرنس الوحدانى@};-





karmen 04-13-2009 03:47 AM

تسلم برنس
عندك حق

البرنس الوحدانى 04-13-2009 04:26 AM

تسلميلى يا كارمن
شكرا على مرورك يا عسل

Silver 04-13-2009 10:38 AM

بجد فنان كبير

أحسنت يا برنس

البرنس الوحدانى 04-14-2009 02:05 AM

تسلم يا سيلفر
شكرا على مرورك

الضحكة الحلوة 04-14-2009 09:55 AM

جميل يا برنس تسلم عيونك واحساسك=d>

البرنس الوحدانى 04-15-2009 09:15 AM

شكرا يا جميل


الساعة الآن 09:27 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir