منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   سئمت الانتظار (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9883)

vindiesel 03-28-2009 03:01 AM

سئمت الانتظار
 
سئمت الانتظار
سئمت الانتظار ولعبتى مع النار

:-t :-t :-t :-t :-t

ولم يتبقى سوى دقائق خمس

وتغرب عن سما حبنا الشمس


8-> 8-> 8-> 8-> 8->

وتستحيل أجمل أيام حياتى

بروايه تتكلم عن مأساتى


L-) L-) L-) L-) L-)

وكان لى فيها دور البطوله

وبيدى مفاتيح الرجوله

:-bd :-bd :-bd :-bd :-bd

وياليت الذى كان منى ماكان

وياليت دموع الذنب تمنحنى الغفران


[-O< [-O< [-O< [-O< [-O<

تكلمى ياأرض البقاء عدلا فى هذا القضاء

~X( ~X( ~X( ~X( ~X(

فقد كنتى شاهده على حبى

وكنتى تسمعى دقات قلبى

b-) b-) b-) b-) b-)










تقبلوا تحياتى VINDIESEL

eltohamy 03-30-2009 03:32 PM

ايه الكلام الجميل ده


والله كلام حلو

تسلم ايدك

بس اعتقد مكانه الشعر وليس الصحبه والمناسبات

prince of alex 03-30-2009 10:28 PM

wowowowowowowoowow بسفي قسم الشعر

admin 03-31-2009 02:35 PM

فقد كنتى شاهده على حبى

وكنتى تسمعى دقات قلبى

جميله جدا

وينقل للقسم الشعر

البرنس الوحدانى 04-02-2009 03:32 AM

كلمات فى منتهى الروعة

radwan 04-04-2009 05:02 AM

الكلام جميل ومؤثر
تقبل مرورى

karmen 04-12-2009 02:02 AM

الكلام جميل تسلم فنديزيل
وياليت الذى كان منى ماكان

وياليت دموع الذنب تمنحنى الغفران


Silver 04-13-2009 12:00 PM

أبدعت يا ديزل

لا تحرمنا من إبداعاتك

ليه خلتني أحبك 04-14-2009 12:54 AM

ميرسي ياقمر

vindiesel 06-27-2009 02:09 AM

thanxxxxxxxxxxxxxxxxx

تقبلوا مرورى vindiesel

تقوى الروح 06-27-2009 07:22 AM

رائع فينديزل
في انتظار المزيد من ابداعاتك

vindiesel 09-23-2009 11:51 PM

اشكركم على المرور

vindiesel 12-15-2009 05:45 AM

وياليت الذى كان منى ماكان

عمرى ما اتمنيت الامنيه دى زى اليومين دول

yousef eldeep 12-15-2009 05:51 AM

ياجماعة هو دة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الجامد اوي اي يامعلم الحلاوة دي كلها فعلا كلام جامد جدا
تقبل مني مروري

vindiesel 12-15-2009 10:36 AM

شكرا ليك يا يوسف

صانع الخيال 12-16-2009 08:11 AM

كلمات فى منتهى الجمال والروعه
سلمت اناملك على ما خطتة
تقبل تحياتى
صانع الخيال

vindiesel 12-16-2009 11:56 AM

ميرسى ليك يا على


الساعة الآن 02:34 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir