منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   المفتش عمروبكو حلقات أسبوعيه تابعونا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9497)

THE KING 02-26-2009 01:16 AM

المفتش عمروبكو حلقات أسبوعيه تابعونا
 
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

إزيكم يا جماعه عاملين إيه .. وإيه أخباركم ...


النهارده جايبلكم مسلسل المفتش عمروبكو
وان احنا بنعمل حلقات اسبوعيه كل يوم خميس ..
بنجيبلكم مشكلـ... (( باختصار زي المفتش كورومبوووو ))


وهنبدأ من النهارده ...


الحلقه الأولى بتقول الأتى ..


أحمد و مروه اتنين بيحبوا بعض من زمان أوي عالمسنجر (( حب مراسله يا حبايبي ))
اللى حصل

انه كان يوم الأربعاء الساعه 11 بليل بتوقيت اسكندريه حصل الأتى :-
كان احمد ومروه بيتكلمو عالمسنجر

أحمد : هاي حبيبتي إزيك وحشتيني أوي
مروه : وانت كمان حبيبي وحشتني جدا ومش قادره اقولك قد إيه
أحمد : تسلميلي يا روحى
مروه : انا مش عاوزه روحك انا عاوزاك انت
أحمد : بحبك أوووووووووووي
مروه : وإيه أخبار أخوك كريم..؟
أحمد : (( وهو غيران )) لا تكوني حبيتيه إن شاء الله ..؟
مروه : (( وهى متلغبطه )) أأأ لا ابداً يا أحمد انا كل قرايبك بحب انى اسأل عنهم ..
أحمد : اه
أحمد : بقلك إيه يا مروري انتى اتعشيتي ..؟
مروه : لأ حبيبي وانا معاك بحس انى شبعانه .. مع ان ماما عامله محشي ..وانت حبيبي إتعشيت..؟
أحمد : لأ .. ايه رأيك حبيبتي نروح نتعشا .. المسنجر مش حينفعنا نتقابل بعد نص ساعه حياتى أوكى ..؟
مروه : أوكي حياتى بعد نص ساعه ..


وبعد نص ساعه .. أحمد وصل المسنجر ومروه لسه مجتش ولحد الفجر قعد احمد يستناها وهى مجاتش قلق عليها واتصل بيا وقالى
الحقنى يا عمروبكو مروه مرجعتش للماسنجر تانى .. وانا قلقان عليها أوي

وطلعاً خطر فى بالى ان يكون حصلها الأتى :-

1- انها تكون اتعشت المحشي فكبس على نفسها ونامت ..
2- ان يكون كريم رحلها واخدها وخرجو يتفسحوا ..
3- نسيت إنها المفروض تكلم أحمد ..


انا عرفت الإجابه الصحيحه ..
ولو إنتو كمان عرفتوها إكتبوها فى رد عندك .. وانا هقولقم الفايزين الأسبوع القادم

مع تحيات المفتش عمروبكو


prince of alex 02-26-2009 04:16 AM

التانية

THE KING 02-26-2009 04:22 AM

الله أعلم يا أحمد
يوم الخميس الجاى هنعرف ليه

admin 02-26-2009 07:53 AM

1- انها تكون اتعشت المحشي فكبس على نفسها ونامت ..

THE KING 02-26-2009 08:03 PM

الله اعلم
شكرا على وجودك يا ادمن

amralbob 02-27-2009 12:18 AM

انها تكون اتعشت المحشي فكبس على نفسها ونامت

THE KING 02-27-2009 12:19 AM

شكرا على مرورك ومستنيين باقى الاعضاء تدخل وتقولنا ايه رايهم

prince of alex 02-27-2009 04:19 AM

طب انت متأكد من جوابك ولا ايه يا عمرو

THE KING 02-27-2009 05:04 AM

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عمرو مين انا ولا البوب

Silver 02-28-2009 11:13 AM

لعبة حلوة اوى يا عمرو

واقوول اجابتى

2- ان يكون كريم رحلها واخدها وخرجو يتفسحوا ..

manolly 02-28-2009 12:07 PM

- انها تكون اتعشت المحشي فكبس على نفسها ونامت
اعتقد دى الاجابة زى ما انا هعمل دلوقتى وهاكل محشى وانام

THE KING 03-04-2009 08:32 AM

الإجابه الصحيحه هي

2- انها تكون اتعشت المحشي فكبس على نفسها ونامت

Silver 03-08-2009 09:02 AM

يعنى انا جاوبت غلط

:(( :(( :((

منتظرين الحلقة القادمة

:!! :!! :!!

youssf_star2008 03-11-2009 11:46 PM

يعنى انا كنت حجاوب صح
:-bd
المهم النا كنت حجاوب صح
:-bd

youssf_star2008 03-11-2009 11:51 PM

اتلغبط فى الكلام

youssf_star2008 03-11-2009 11:52 PM

فعدلت

golden man 03-12-2009 01:20 AM

لا اعتقد انها راحت تقابل كريم لانها لو بتسال على كل قرايبة ما كانش قالها حاجة وهى ما كانتش اتلخبطت ودى وجهة نظر

amralbob 03-12-2009 11:33 AM

امتى الحلقه القادمه يعم 3mr

youssf_star2008 03-14-2009 05:42 AM

امتى الحلقه القادمه يعم 3mr انهارده السبت؟؟؟؟؟

THE KING 03-23-2009 08:11 AM

منا مش لاقي حلقات


ساعدوني يا بيبول

Silver 03-24-2009 07:34 PM

اتصرف يا مان

ولا اتصل بحمبوذو يجى يتابع هو ؟!

THE KING 03-24-2009 08:25 PM

هههههههههههههههههه

طيب حفكر اهو

karmen 03-30-2009 03:11 AM

ايه يا 3mr متعلقناش وتخلع اعصر دماغك

prince of alex 03-30-2009 04:17 AM

لالالالالالالالالالالا محدش يغلط على عمرو كبرنا

amralbob 03-30-2009 08:08 AM

معلش بقى اعذرو يعني وبعدين ساعدو وكلنا نساعدو يعني

THE KING 05-04-2009 01:14 AM

ااااااااااااااااااه

karmen 05-04-2009 02:40 AM

هو ايه اللى اه يا عمور ده بدل ما تشوفلك صرفه فى الموضوع

THE KING 05-05-2009 02:11 AM

مش لاقي أفكار يا كارمن .. حجيب فكره وجاي

amralbob 05-06-2009 10:56 AM

واحنا مستنيناك يا عمور بس متتأخرش علينا اوك

karmen 05-06-2009 07:39 PM

ايه يا عم انت سافرت تجيب فكره من اليابان
انت اتأخرت كده ليه

THE KING 05-06-2009 07:40 PM

حاضر يا معلم


الساعة الآن 09:38 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir