منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أحكاااام أحكاااام أحكاااام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9458)

THE KING 02-23-2009 09:10 PM

أحكاااام أحكاااام أحكاااام
 
:-hالسلام عليكم يا أغلى أعضااااااااااااااااء:-h


:-bdجاتلي فكره حلوه أوي .. :-bd

L-)ان اللى يوصل للعدد 10 يحكم على العضو اللى قبله بأي حكم يعوزه >:)

:ar!مثلاً عدت سلمى عالعشره واللى قبليها كان هيمه فرج تحكم على هيمه مثلا انه يخليها هى الإمبراطوره .. مثلاً :-$ولازم ينفذ .. يا إما ميلعبش من الأول وميوريناش الرقم بتاعه ..:-$

*-:)فهمتونى يا جماعه ......؟*-:)

:-/إيــه رأيكم ..؟:-/

THE KING 02-23-2009 09:12 PM

وأبدأ أنــــــــــا


1
11
111
1111
11111
1111
111
11
1

manolly 02-24-2009 07:56 AM

22222222

manolly 02-24-2009 07:56 AM

2345678910
انا هحكممممممممممم
ياريت حد يفهمنى اى حاجة

THE KING 02-24-2009 09:05 AM

333333333333333333333333333

يلا يا جماعه

salma 02-24-2009 09:32 AM

44444444444444444
عنجد فكرا بتجنن
تسلم يا عمور

amralbob 02-24-2009 10:12 AM

55555555555555555555555555555555555555555555 \
555555555555555555555555555555555555
5555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555
5555555555555555555555 بجد فكره حلوى يا عموووووووووور شكر ياغالي

Silver 02-24-2009 11:57 AM

666666666666666666666

اللى يوصل لرقم 10

يحكم حكم على اللى قبله

اللى هو رقم 9

......

manolly 02-25-2009 01:13 AM

77777777

salma 02-25-2009 01:57 AM

888888888888888888888888888888888

manolly 02-25-2009 02:47 AM

999999999999999999999
يالهوى هيتحكم عليا
العفو والسماااااااااااااااااااا اح

THE KING 02-25-2009 05:18 AM

10
10
10
10
10
10
10
10
10
10


امممممممممممم احكم عليكي بإيه انتى لسه جايه ومش عارفك كويس ..
بس انا هقلك حاجه حلوه أوى

حطي الصوره دي عندك فى التوقيع او فى الصوره الرمزيه
وعطف مني وشفقه عليكي .. حطيها لمدة 3 أيام بس
وخلى بالك لازم يتنفذ

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

salma 02-25-2009 08:29 AM

يالهووووووووووووووى
عنجد هيدا حكم صعب جدا يا عمور غير الحكم بليز حرااااام والله
خليه حكم سهل شوى

11111111111111111111111111

manolly 02-25-2009 08:33 AM

ده انت اكيد بتحلم

THE KING 02-25-2009 09:41 AM

33333333333333333333333333

لا مش بحلم يا مانولي
انتى لازم تحطي الصوره بس والله بجد علشان سلمى وبس هغير الحكم
ممكن اقولك

عاوزين منك كام موضوع جامدين كده
احنا لسه مشفناش مواضيعك ردود وبس ..

اعتقد انه سهل جدا

manolly 02-25-2009 09:44 AM

طيب ازاى اضيف موضوع
يابنى ده انا في الضياع
تقصد موضوع زى احكام وكدة؟

THE KING 02-25-2009 09:49 AM

555555555555555555555555555555
ههههههههههههههههه

لالا لالا

ده انتى في الالا خالص


بصي انتى تشوفى القسم اللى عاجبك .. وهتلاقى فوق فى القسم كلمة موضوع جديد
تدوسي عليها وتكتبي العنوان وتحت الموضوع اللى يعجبك سواء منقول من موقع تانى او انتى اللى كاتباه
وبعدين بتحطي على اعتمد
ده شرح بسيط بس هتلاقى موضوع عن وضع الموضوع

salma 02-26-2009 01:18 AM

ميررررررررررررررررسى كتيرررررررر يا عمور تسلملى

666666666666666666666666666

THE KING 02-26-2009 01:38 AM

العفو على ايه بس

77777777777777777777777777777777

manolly 02-26-2009 03:30 AM

88888888888888888888888888888

THE KING 02-26-2009 03:35 AM

9999999999999999999999999999999

هيتحكم عليا

يارب استر

manolly 02-26-2009 03:44 AM

ما تدخلش المنتدى من دلوقت لحد بكرة نفس الوقت
10

THE KING 02-26-2009 03:52 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
ده انتى عاوزه تعطليني اخر عطله كده
على العموم طلباتك أوامر
لأنى هخرج دلوقتى
هاهاهاهاهاهاهاها بس ياريت تخلى الوقت من الساعه 9 لغاية بكره الساعه 7




1111111111111111111111111

manolly 02-27-2009 03:05 AM

222222222222222222222222

THE KING 02-27-2009 05:12 AM

3333333333333333333333

manolly 02-27-2009 05:20 AM

4444444444444444444444444444

Silver 02-28-2009 11:23 AM

5555555555555555

اللعبة هتحلو

والاحكام هتبقى شديدة

amralbob 02-28-2009 11:32 AM

6666666666666666666666666666

manolly 02-28-2009 11:33 AM

7777777777777777777777777777777777777

Silver 02-28-2009 02:37 PM

88888888888888

manolly 02-28-2009 11:19 PM

99999999999999999999999999999
العفو والسماااااااااااااح

amralbob 03-01-2009 06:57 AM

99999999999999999999999999999999999

manolly 03-02-2009 12:45 PM

10 10 10 10 10 10
هحكم على ميييييييييييييين
هحكم عاللى بعدى يحكم على اى حد يعجبه الا انا طبعاااااااااااااااااااااا اااااااا

amralbob 03-03-2009 03:34 AM

يعني انا الي احكم دلوقتي ياmanolly احكم على prince of alex انه مايخش المنتدى يومين المنتدى وانا وقول
11111111111111111111111111

بلابل 03-03-2009 06:10 AM

22222222222222222222

Silver 03-03-2009 10:44 AM

فينك يا عمرو !!

شوف الست منوللى والاستاذ عمرو البوب

يا جماعة رقم 10 يحكم على رقم 9

مش اى حد كده يحكم عليه وخلاص

ياريت ناخد بالنا بعد كده ،،،

لأن اللى هيخالف عمرو هيوديه محكمة الحب والورمانسية

فخدوا بالكم بعد كده ........

333333333333333

amralbob 03-03-2009 11:40 AM

والله يا سلفر انا مخلفتش بس منوللى هيا الي حكمت وانا الي كنت بعدها وحكمتولا ايه يا ست منوللي بس يعني وانا ققول 44444444444444444444444444444444

بلابل 03-03-2009 01:22 PM

555555555555555555555555

THE KING 03-03-2009 09:47 PM

666666666666666666

فعلا يا رامي اللى هيخالف فى اي موضوع هنحول أوراقه كلها على المحكمه ..

salma 03-04-2009 12:09 AM

7777777777777777777777777777


الساعة الآن 10:57 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir