منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   أغبــــــى البنــــات ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4402)

بلابل 08-16-2008 02:53 AM

أغبــــــى البنــــات ؟؟
 
أتريد أن تعرف أغبى البنات....؟!

سألت ابنة جدتها عن أغبى البنات فقالت الجدة .

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .

البنت التي تعطي أسرارها لرجل تعرفت عليه في هذه اللحظة !

أغبى البنات هي التي تعطي أرقامها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة ( أحبك ) .

أغبى البنات هي التي تلتقي مع عشيقها ! في أحد الأماكن العامة على أمل الزواج بها .

أغبى البنات هي التي تعطي أغلى ما تملك بأرخص الأثمان .

أغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها للأجانب حتى تلفت الأنظار إليها .

أليست هذه هي أغبى البنات ؟؟؟



هيمة فرج 08-16-2008 03:03 AM

حقا تعتبر من اغبى اغبياء البنات

تقبل تحياتى

بلابل 08-16-2008 03:05 AM

شكرا على مرورك العطر هيمة باشا

ملاك الروح 08-16-2008 08:41 PM

دي مش بس غبيه دي غبيه وغبيه وغبيه
شكرا علي الموضوع يا بلابل
بس تعتقد ان فيه بنات كدا دلوقتي؟؟؟


mody eljoker 08-18-2008 07:41 AM

أنا مش محتاج اتكلم عن الموضوع لان بلابل هو اللى كاتبه...

وبقول لملاك الروح انا رأيى ان فى الزمن ده ممكن تلاقى بنات كتير كده

GHOST 08-18-2008 12:44 PM

ايه ده يا بلابل انت طلعت حوالي 75 % من بنات مصر كانوا هما اللي عملوا الغباء نفسه

على العموم انا بشاركك الرأي بس متنساش ان احنا برده بنحب كده انا بقول الصراحه

هههههههههههههههههههه


بلابل 08-18-2008 01:12 PM

شكرا على مروركم الرائع

واحب ان اذكر للاخت ملاك الروح

نحن فى زمن لا يفهم المراة الصح من الغلط

ممكن تكون الوحدة عملت كدة بنية صافية والشخص احترم منها النية المتوجهة الية

وفى احوال اخرة متفركشى معاة خالص هذة النية

فعلة البنت قبل ان تفعل اى شى من هذا عليها التاكد اولا

وشكرا ليكى ملاك

ومنتظر تعليقق

بلابل 08-23-2008 03:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GHOST (المشاركة 15444)
ايه ده يا بلابل انت طلعت حوالي 75 % من بنات مصر كانوا هما اللي عملوا الغباء نفسه


على العموم انا بشاركك الرأي بس متنساش ان احنا برده بنحب كده انا بقول الصراحه

هههههههههههههههههههه




الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا

ولا اية رايك GHOST


yousef eldeep 08-23-2008 09:58 PM

شكرا علي الموضوع الجميل دة

بلابل 08-25-2008 08:13 AM

شكرا على مرورك يوسف باشا

بس كان نفسى تقول تعليقق

GHOST 08-25-2008 02:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 16029)
الصراحة مفيش احسن منها بس ياريت ترجع الدنيا بخير تانى زى زمن اجددنا

ولا اية رايك ghost

انا معاك يا بلابل بس احنا معشناش في الزمن ده ولا شوفناه بس سمعنا عنه كتيييييييييييييييييير كانت كل حاجه بنسمعها نتمنى مبينا وبين نفسنا انها تكون دلوئتي أو نكون احنا في زمنها زمن العمر الجميل
تقبل مروري

[/center]

بلابل 08-26-2008 05:29 AM

شكرا جوست على مرورك مرة ثانية على موضوعى

بس انا نفسى بجد احوال مصر تتغير للاحسن

بجد حلها يصعب على الكل

nada minnie 09-03-2008 02:46 AM

ميرسى كتير ليك بلابل على الموضوع بس انا من رايى ان العيب بيكون فى الشباب

اغلبيتهم بتبقى نيتهم وحشه ومبقولش ان البنات مش غلطانين لا غلطانين لازم يتأكدوا

من صدق ونيه اللى قدمهم (ربنا يرحمنا).

بلابل 09-04-2008 01:01 AM

شكرا ندا على مرورك الجميل بس زى ما الشباب بيغلطو بردو البنات بيغلطو ومفيش انسان معصوم من الغلط بس اهم حاجة الى يعرف غلطة وميكررهوش

radwan 09-11-2008 10:29 AM

الغريبة انك ممكن تقول زى ما المستمعين يحبوا يسمعوا
بس اراهن ان كان صاحب الموضوع نفسة مخرجش مع واحدة فى مكان عام مثلا
هه؟
ولا اييييييييييييييه؟
مقصدش تجريح
بس عايز اقول بس ان المسؤليه مش على البنات وبس
وبعدين ليه تقوللها بحبك لو انت مش حاسسها يا اخى

قمرسبتمبر 09-29-2008 10:32 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههه

اكيد بنتكون غبية



وفى جملة على ها الشىء

قال يا امامنا با الرجال يا امامنا با المى فى الغربال



شكررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررا:a (117):

eltohamy 09-29-2008 09:24 PM

البنت التي تعطي أسرارها لرجل تعرفت عليه في هذه اللحظة !


نسلم حبيى على الموضوع

تحياتى

بلابل 05-19-2009 04:43 AM

نورتو الموضوع بمروركم الرائع

البرنس الوحدانى 05-19-2009 07:28 AM

والله فعلا دول اغبى البنات

شكرا على موضوعك الجميل

karmen 05-20-2009 02:34 AM

طبعا يا بلابل
دى تبقى من أغبى البنات
ميرسى على الموضوع الرائع

vindiesel 05-20-2009 05:15 AM

غباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء



بس بصراحه احنا كده ظالمين شباب كويس يمكن يكون بيحب بجد



تقبل مرورى




:-c

admin 05-20-2009 05:24 AM

أغبى البنات هي التي تعطي أغلى ما تملك بأرخص الأثمان .

أغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها للأجانب حتى تلفت الأنظار إليها .

:::همسات الروح::: 05-21-2009 04:24 AM

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .
أغبى البنات هي التي تعطي أرقامها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة ( أحبك )

تسلم يابلابل علي الموضوع





el asmar 05-26-2009 09:23 AM

غباء غباء غباء

البنات مش كلهم أغبيه

فى بنات فعلا أغبيه

وفى بنات بتصتنع الغباء

للوصول ألى هدفها


golden man 05-31-2009 01:12 AM

فعلا غباء الى تعمل كده يا بلابل بس فيه فعلا بنات بتتصنع الغباء وتوديك البحر وترجعك عطشان بس برضه غباء
وفيه ولاد كتير بيستغلوا البنت وصدق نيتهم وان كان فيه بنات بتلعب بالولاد

بلابل 06-09-2009 11:18 AM

شكرا على مروركم الطيب

manolly 07-02-2009 03:01 AM

هو كلامك تمام يا بلابل
بس عندى تعليق على بعضه

أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة .
يعنى لو انت قولت لبنت بحبك ووثقت فيك تبقى هي كدة غبية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بسملة 07-02-2009 12:44 PM

فعلا عندك حق دي تبقي بنت غبية جدااااااااااااااااااااااا اا بس اظن اللي البنات دلوقتي اقل غباءا من اللي هما بيسمعوه ويشوفوه لازم بيعرفوا حقيقة الاشخاص وبجد نيس توبيك


الساعة الآن 03:02 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir