منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تخيل لو انت في الحمام وفجأة..............؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4184)

THE KING 08-10-2008 07:38 PM

تخيل لو انت في الحمام وفجأة..............؟؟
 
تخيل ان انت في يوم من الايام قاعد لوحدك باليل ومفيش حد في البيت



وحبيت تاخد شور

وقاعد تنادي علي اللي في البيت عشان يجيبولك فوطة

وفجأة واحد دخل ايدة واداك فوطة

وفجأة وانت بتنشف افتكرت ان مافيش حد في البيت

اية حيبقي احساسك

انا عن نفسي ممكن اتسرع

موقف تاني

تخيل بردة ان انت بردة عايز تاخد شور وبردة الابواب كانت مقفولة ومحدش في البيت

وبعدي النور فجأة ام قاطع ومفيش شمع وكبريت

وسمعت ناس بتكلم في الصالة

اية حيبقي احساسك

انا عن نفسي

حايجيلي

سكتة قلبية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]كل واحد يكتب موقفة ساعتها في كلا الموقفين[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




Silver 08-11-2008 11:22 AM

ههههههههههههه

دى مواقف ممكن الواحد يتشل فيها

بس هناك برضه حل تانى

وهو أنى اتعامل مع الموقف عادى

ولا كأن شئ حدث

THE KING 08-11-2008 06:15 PM

أمممممم
ولا كإن شئ حدث ؟؟
هتعملها ازاى دي ؟

هيمة فرج 08-11-2008 07:45 PM

دى مواقف مفيش حل فيها الا الموت
هههههههههه
تقبل تحياتى

THE KING 08-11-2008 08:05 PM

هههههههههههههه

يلا توكل على الله واخبط راسك فى الحوض

mody eljoker 08-12-2008 06:08 AM

الواحد ساعتها ميعرفش ممكن يحصله ايه يا عم
بس ان شاء الله ربنا هيستر

THE KING 08-12-2008 09:05 AM

ان شاء الله

كده الواحد لو قعد لوحده اوعى يفكر ياخد شور
ههههههههههه

شكرا لمرورك يا معلم ...

golden man 04-02-2009 11:12 AM

مش عارف ايه ممكن يحصل ساعتها بس اكيد هتفزع

karmen 04-07-2009 10:32 PM

السكته القلبيه هى الحل الوحيد

THE KING 05-04-2009 01:13 AM

شكرا على المرور

THE KING 05-04-2009 01:17 AM

شكرا على المرور

night_fox 05-04-2009 03:56 PM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
a ya 3amoora elafkar de????
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
walahi ana 3n nafsy ha2olo shokran 3ala elfoota
w elnas elly felsala hadehom ra2yey felmwdo3 elly byetkalemo feeh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
w 3aaaaaaaaaaaaaaady
ta7yaty

THE KING 05-05-2009 02:04 AM

شكرا على المرور

البرنس الوحدانى 05-05-2009 02:19 AM

انا عن نفسى

فى الاولى يمكن تجيلى سكتة قلبية

لكن التانية خفيفة شوية هترعب وهقف فى مكانى

THE KING 05-05-2009 02:28 AM

شكرا على المرور


الساعة الآن 02:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir