منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   لو عندك طفل رخم تعمل ايييييييييه ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20849)

طائر الحب الحزين 05-01-2010 05:15 AM

لو عندك طفل رخم تعمل ايييييييييه ؟؟
 




اكيد كلنا قابلنا ف يوم طفل رخم
رزل علينا وضايقنا
واذا ما كنش عايش معانا فى نفس البيت كمان
انا جبت النهاردة اكتر من طريقة علشان نتخلص من رخامة الاطفال
وهنعتبر ان دى حملة ضد الرخامة
ههههههههههههههههههه
خلينا نشوف الصور


ممكن نوديهم الملاهى
علشان يقضو وقت لطيف


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ولو الملاهى بعيدة
ممكن يلعبو فى الشارع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بس المشكلة بقة لو كان لسة صغير!!!؟
بس عندى حل ماتقلقوش

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ولو زودها اوى ممكن الحل دا....
واللعبة كمان معاه
يعنى مالوش حجة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





اما لو جعان بقة

فالحل سهل جداااا
نعملو تورتة على شكل شخصية كارتونية بيحبها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ولو خلاص مش فية حاجة نافعة
يبقى مش فاضل غير النوم
نحطة ف السرير ونسيبة ينام
بس نعمل حسبنا ان الكهربة تكون شغالة
علشان الكوابيس..
حرام دا طفل برضو


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

طبعا الكلام دا كلة هزااااار
الاطفال احباب الله مهما كان
واحنا مضطرين نستحملهم
حتى لو كانوا مزعجين

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


يارب الصور تعجبكوا

lost love 05-01-2010 08:35 AM

يانهارى بقى بعد الازيه دى كلها

تقول الاطفال احباب الله

دانت لما يبقى عندك بيبى بدال ماتلعبه هتعذبه

ربنا يكون فعون اولاد المستقبل منك

ايلول 05-01-2010 08:50 AM

ياراجل حرام عليك
هما فعلا الاطفال دول بيجننو
بس مش للدرجه دى

على العموم
شكرا على الموضوع

karmen 05-01-2010 11:10 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
توكل على الله يا عم وإكتلها وريحنا
هههههههههههههههههههههههه
قال وأنا اللي كنت فاكره إني أكتر واحده مبقبلش العيال
طلعت إنت إيييييييييييييييييييييييه

golden man 05-01-2010 11:28 AM

هنعمل ايه بقى قدرنا ونصيبنا كده ما احنا كنا عيال برضه

theknight 05-01-2010 11:36 PM

احسن حل نعملهم زى سليمان الحلبى لو حد عارف حصل ايه d:

admin 05-02-2010 06:53 AM

يانهار الوان


بس الاطفال احباب الله

THE STAR 05-07-2010 05:31 AM

يا عم مانا ارميه من البلكونه
واخلص منو مره واحده
انا اصلي قلبي طيب
ومش بحب التعذيب ده

دبدوباية 05-08-2010 12:31 AM

اقتباس:

يانهار الوان
اقتباس:



بس الاطفال احباب الله


أنا أتفق مع أدمين جدا الأطفال أحباب الله ومهما عملوا لازم نسلم انهم أطفال ف الأول والاخر ولازم نستحملهم
وبعدين الموضوع موضع مين بيعرف يعامل الأطفال حتى لو كان أرخم طفل ف الدنيا بالمعاملة الكويسة والاحتواء تعرف تكسبه وتكسر رخامته

احساس برئ 05-08-2010 06:35 AM

ياه انتوا طيبين اوي انا لسه مخلسه البشريه من واحد امبارح
يعني رخم عليا كان جاي يقولي لوسمحتي اقولتلوا مش انا يابني
روح دور عليها دناه يكرره كتير اتلتقوا ياله قضاء وقدر

theknight 05-10-2010 12:01 AM

طيب بدل ما نومتهم نربطهم فى رجل السرير ونزلق بقهم بالزق كله ونعمل خرم عشان لو عاوز يشرب ههههههههههه


الساعة الآن 01:59 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir