![]() |
تعالى وشوف نفسك من سكان الأرض ولا لأ ؟!
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] شوف نفسك فى الصورة الآتية واعرف اذا كنت من سكان الأرض ولا لأ ؟!؟! شوفوا الصورة كده ...... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ياترى أنت من سكان الأرض كل واحد يقولى لقى نفسه فين تقبلوا خالص تحياتى :36_9_2: |
مشكوووووووووووووووووووووو ووووووور
|
شاكر ليكم على الرد والمرور |
ممكن اكون سعيد
|
أنا ممكن أكون
8 واثق أو 40 عنيد ميرسي يا رامي عالموضوع الحمد لله أنا من سكان الأرض |
أنا ممكن اكون 32
وحيد تسلم على الموضوع |
بصراحة ومن غير كدب
ممكن اكون 42 |
واو يا بوس
انت شجاع أوى على فكره انك تقول على نفسك خبيث دى شجاعه منك |
اده يا بووس انت خبيث؟
دنا صاحبك وعمرك ما قلتلى المعلومة دى شجاعة ايه يا كارمن حرام عليكى الخبث ده حاجة وحشة اوى |
طبعا يا علي حاجه وحشه وعشان كده يبقى شجاعه منه انه يقول على نفسه كده
لأنه كان ممكن يخبي ومحدش كان هيعرف |
رقم 9 مركز
|
60 غامض الرجل الغامض بسلامته |
انا رقم 1 سعيد
|
| الساعة الآن 06:00 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir