منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   ديكورات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   قصر فى قمه قمه الرووووووووووووعه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20071)

lost love 03-24-2010 12:12 AM

قصر فى قمه قمه الرووووووووووووعه
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 03-24-2010 05:34 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-24-2010 06:25 AM

ايه الحاجات الجامده دي

lost love 03-24-2010 07:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 136336)
ايه الحاجات الجامده دي



اناعارف بقى ههههههه
اهلا اسامه
نورتينى كارمن

دبدوباية 03-27-2010 08:22 AM

اقتباس:

ايه الحاجات الجامده دي
هى جامدة بعقل دة جامدة جدا جدا جدا جدا
لأ بجد بجد
دة يجنن جدا جدا
يقيم أحلى تقييم لأحلى بنوتة ذوقها عالى قوى


lost love 03-27-2010 09:51 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مشكوووووووووووره جدا دبدوبايه لمرورك والتقييم

دبدوباية 03-27-2010 10:22 AM

العفو يالوست
دة أقل واجب ياقمر
والموضوع فعلا يستاهل التقييم
شيدى حيلك بقى على طول كدة
عايزة منتدى الديكور ينور بيكى على طول

lost love 03-27-2010 11:23 AM

ان شاء الله ياقمرتى
وهو منور بمشرفته دايما

بلابل 04-23-2010 01:20 AM

اية الجمال دة

ربنا يوعدنا جميعا

تسلم ايدك على الجمال الرائع دة

lost love 04-23-2010 01:48 AM

وبضم صوتى لصوت بلابل وبقول

اللهم امين اوعدنا يارب

بلابل 04-23-2010 01:52 AM

ولو بغرفة وحدة منة

هههههههههههههههههه

ولا اية يا لوست

lost love 04-23-2010 01:56 AM

ههههههههههه

اه ونبى اقعد ادعى بقى وانت بتصلى

لحد مايطلعلك عفريت علاء الدين

ويحققلك الامنيه هههههه

بلابل 04-23-2010 02:00 AM

لو طلعلى العفريت انا مش هطلب غرفة وحدة انا هطلب القصر كلة فرصة بقى

ههههههههههههههههههه

lost love 04-23-2010 02:03 AM

طيب وهو العفريت بردو لو يعرف

يجيب قصر كان قعد فالفانوس ههههه

احساس برئ 04-23-2010 02:49 AM

هههههههههههه

ايه الخفه دي يارجاله هو انا عشان مش موجوده

lost love 04-23-2010 10:04 AM

انتى نورتى وانااقول النور دا

قطع ليه ههههه ياهلا بيكى

فالقصر

golden man 04-23-2010 11:05 AM

ياااااااااااااااااااااااا اه ده انا قلت احسن من الاوضه بتاعتى
انتى اكيد بتهزري يا لوست ده قصر
ده قصر لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا
تؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤ
نونونونونونونونو
هوهوهوهوهوهوهو
ههههههههههههههههههههههههه هههه
ان شاء الله هيكون لكل واحد قصر صغنن كده فى عهد الرئاسه الجديد

lost love 04-23-2010 11:11 AM

هههههههههه

والله ياهيما انت اللى بتهزر

احنا بنتكلم عن قصر وانت تقولى الاوضه بتاعتى

golden man 04-23-2010 11:17 AM

يا بنتى انتى مشفتيش الاوضه
دى فيها اربع جدران ايه زى الفل
لا وليهم سقف يعنى حاجه ولا الخيال
يا خرابى تشوفيها كده لالالالالالالالالالالالال الا مش هقولك
ميحسدش المال الا اصحابه
لا والاربع جدران قفلوا على بعض وعملوا مربع مش الى انتى جايبه وشوية فتحات وتقوليلى قصر
الواحد بس بيتواضع

lost love 04-23-2010 11:27 AM

كفايه ونبى داحنا قلبنا كل المواضيع شات

وبعدين انت عندك اربع جدران بحالهم فالاوضه

انا اكتر عدد سمعته كان تلاته يمكن اتغير وانا مش عارفه

golden man 04-23-2010 11:42 AM

مش بقلك اوضه مش عاديه
وبالليل بتقلب
وتلاقى لونها اسود ههههههه
احلمى يا لوست
باذن الله يكون عندك قصر زيه

lost love 04-23-2010 11:49 AM

بصراحه عمرى ماحلمت ولاهحلم بيه

تفاهم الاسره داخل المكان يخليه اجمل قصر فالعالم

golden man 04-23-2010 12:07 PM

هو ده الى كنت عاوز اوصلهولك من بدري
بداتى تفهمينى يا لوست

lost love 04-23-2010 12:15 PM

لاانا فاهمه والله
بس كفايه رضا ربنا علينا
وبنحمده على كل شئ الحمدلله

GHOST 04-23-2010 04:38 PM

وينحتون من الجبال بيوتاً ومن الشجر ومما يعرشون

اوعدنا يارب

lost love 04-23-2010 11:47 PM

اللهم امين وبكدا جوست بيوافق بلابل فى رائيه


الساعة الآن 08:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir