منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   إتفضل حضرتك إدخل .....عشان تنفذ الأوامر وبعدين تخرج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15921)

karmen 12-19-2009 03:54 AM

إتفضل حضرتك إدخل .....عشان تنفذ الأوامر وبعدين تخرج
 
هاي عليكم يا ماجيكاويه
بصوا
وأنا قاعده كده مع نفسي وكنت بفكر إزاي ننشط المنتدى أكتر وأكتر
جاتلي فكره هحاول أنفذها وأظبطها


بس ساعدوني يا حلوين ياللي أنا عارفه انكم بتحبوا النوم في العسل
ومفيش نشاط خالص








الفكره::







هختار عضو كل مره





العضو ده هعمل معاه إيه





شوفوا بقى




هجيبله روابط عشرين موضوع من المنتدى يكون مردش عليهم
يعني مشاركش فيهم
هتقولولي اشمعنى عشرين؟
هقولكم أنا حره
أنا فكرت ولاقيت عشرين كويس
ولا هو كتير اوى يعني فوق طاقة العضو
ولا هما قليلين اوى






المهم




العشرين موضوع دول هيكون مضطر انه يرد عليهم كلهم
بس طبعا مش يدخل يقول مشكور ويخرج
هيشوف المواضيع ويرد فعلا بما يتطلبه الموضوع
وطبعا فيه مواضيع ميتقلش فيها غير مشكور
فميش مشاكل عادي
بس انا اقصد بس انه ميدخلش يقول مشكور وخلاص يخرج
لكن لو كان مش لاقي رد غير كده يبقى عادي




وطبعا العشرين موضوع دول هيكونوا منوعين
من المنتدى العام والرياضي والاسلامي والبرامج و............إلخ
عشان يكون فيه تنشيط فعلا لكل المنتدى
لأني شايفه ان النشاط بيكون في المنتدى العام بس
وبقيت الاقسام ناااااااااااااااااايمه في العسل






ثانياً هطلب من العضو ده بعد الرد على العشرين موضوع
انه ينزل موضوع واحد عالماجيك
وهقوله 3 أقسام ممكن ينزل فيهم موضوعه
وهو عليه يختار قسم منهم
اللي شايف انه طبعا هيقدر ينزل فيه موضوع
ويقوم بتنزيل موضوع مناسب للقسم




وبس كده
بعد ما ينزل موضوعه
هنقوله سلاموا عليكوا
ونودعه
وأختار واحد تاني





وبكده نبقى عملنا بعض التنشيط للمنتدى ككل
وليس القسم العام فقط
وطبعا بعد ما اخلص كتير من الأعضاء
ممكن أرجع أختار الحبوب اللي انا اختارته قبل كده
يعني كله هيتكرر
مش مره والسلام













ياللا يا حلوين
ساعدوني عشان أنشط المنتدى
واللي أختاره ياريت ينفذ المطلوب وبلاش كسل ونوم في العسل

ALSKA 12-19-2009 04:03 AM

الفكره فوق الرائعه أهنيكي على ذكاءك الحاد



بس ممكن نزود حاجه تانيه على الحوار ده



احنا العضو ده لو مكنش معروف نحاول نعرفه



ونعرفه للباقي علشان نبقى كلنا أسره مع بعضينا


وأنا اول واحد هشارك معاكي

karmen 12-19-2009 04:43 AM

طب تمام
إضافه كويسه يا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والله ما أنا كسفاك
دبست نفسك يا معلم
وبم انك عضو جديد
والأغلبيه مش عارفينك
ولسه مشاركاتك قليله
فأنا هساعدك تزود مشاركاتك وتكون معروف في المنتدى
واهو منها تنشيط للمنتدى واللي مش معروف يتعرف
أولا قول
اسمك
سنك
منين
بتدرس واللا لا ولو اه بتدرس ايه
واي تعريف تاني تحب تقوله
وبعد كده هنزلك
روابط العشرين موضوع
ياللا

لمحه حب 12-19-2009 04:56 AM

يعطيك العافيه ياقمر واحنا معاكي في اي حاجه تفيد المنتدي

vindiesel 12-19-2009 07:00 AM

ثانكس على الفكره

الفكره دى كنت بفكر فيها انا واسامه من كام يوم بس بطريقه مختلفه شويه

على العموم كله فى صالح تنشيط المنتدى

admin 12-19-2009 07:05 AM

والله فكره حلوه


ودايما سباقه

ياريت العضو الى عليه الدور يختار العضو الى بعده


وانتى عليكى الموضع


وركزى بقى على اى قسم غير العام


بالتوفيق

karmen 12-19-2009 07:17 AM

طب أوكي ميرسي ليكم
عالعموم أنا هختار عضو وهسيبه يوم عشان يبدأ في التنفيذ ولو مجاش هختار غيره علطوووووول
ودلوقتي الدور على [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هنستناه يوم
ويا ترى إيه هي فكرتكم يا فينديزل وأسامه
ياريت تعرفوهالنا

golden man 12-19-2009 07:23 AM

تمام يا كارمن على الفكره وانتى كمان محتاجه شوية مقويات كسلتى انتى كمان

bosbos love 12-19-2009 09:16 AM

الموضوع جميل جدا يا كارمن
كالعادة وربنا يوفقك

amira abdo 12-19-2009 09:19 AM

جامده جدا الفكرة دي علي فكره وفعلا هتنشط بقيت اقسام المنتدي وانا عن نفسي معاكو ف اي حاجه عشان خاطر منتدانا ربنا يوفقنا يارب

صانع الخيال 12-19-2009 09:31 AM

كارمن
انا معاك يا كبير

ALSKA 12-20-2009 09:05 AM

أولا أنا آسف جدا جدا جدا جدا جدا على التأخير ده

أنا شكلي عطلت الموضوع أان أسف يا جماعه


ونرجع تاني لنشاطنا


أحنا مين : مجموعه "Alaska" مجموعه منظمه على أعلى مستوى

بنفكر بشكل منطقي وسليم وعلمي محدد معظمنا متعملين وعلى مستوى كبير جدا


يعني فينا ناس مخلصه لحد 2 و3 أعدادي كمان


كان أسمنا قبل كده "الشطيف والنشره " بس جينا نعملها نشيد ممزجتش معايا على الربابا"معانا ناس موسيقين برده "


وبعد كده سمينا نفسنا " السميط والقشطه " بس معرفتش اعملها علم كويس يليق بيها


وفي الاخر جه الكبير بتاعنا وسمانا



^:)^^:)^ التغيير والهجره ^:)^^:)^

=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))


المهم يلا بقى مستني المواضيع الي هرد عليها




karmen 12-20-2009 11:01 PM

والله العظيم أنا ما فاهمه حاجه يا ألاسكا
بس عاوزه أقولك ان منتجات شركة ألاسكا الكهربائيه هي أسوأ منتجات في السوق
إنتوا مالاقيتوش غير الإسم ده
عامة انت معرفتش نفسك ولا إدتنا عقاد نافع
شكلك كده عاوز تاخد دور الرجل الغامض بسلامته
أوكى ولا يهمك
طالما مش عاوز تعرف نفسك احنا مش هنتطفل عليك
هجيبلك الروابط حالا

manolly 12-21-2009 07:09 AM

تماااااااام يا كارمن
فكرة جميلة والله
وان شاء الله تنجحى في تنشيط المنتدى
وكلنا ننجح معاكى في ده
واهلا بيك الاسكا
بس صح انت معرفتش نفسك
وبعدين انت قلت "احنا"
مين هما احنا

karmen 01-10-2010 03:07 AM

ممكن نختار حد تاني لحد ألاسكا ما يرجع
نختار
أشلاء قلب
وهجيبلها الروابط فورا
أول ما تدخل تحط مشاركه وتعرف بنفسها

karmen 01-10-2010 06:20 AM

ياللا يا أشلاء أديكي عرفتي انك مطلوبه هنا
عرفينا بنفسك
وبعدين شاركي في المواضيع دي
الروابط إهي
:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]أشلاء قلب


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهتلعبي كمان معانا هنا ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وياريت ترحبي معانا ب

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


و


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



شاركينا في العصابه واللا انتى مش بنوته واللا ايه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

والموضوعين دول بقى خاااااااااااااااص عشان خاطر عيونك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


el.sa7er 01-10-2010 06:35 AM

كويساوى موضوع جميل
تنشيط كويس جدا
فين الروابط بتاعة الاسكا مش يمكن يعجبنا حاجة ونرود عليها

أشلاء قلب 01-13-2010 08:49 AM

ميرسي ليكي كتير يا كالرمن عالثقة دي

بس فعلا انا مش قدها لان معلوماتي الرياضية والسياسية

تحت الصفر

وعامة انا بس كنت عايزة اقول حاجة ( ياريت قبل ما تدبسوا العضو اللي جاي تقولي ليه عالموضوع الاول كده في السكرتة ) علشان ميبقاش فيها احلراج لا ليكي ولا ليه

ومتشكرة كمان مرة عالثقة دي ويارب اكون قدها في حاجة تانية ان شاء الله

الفرعون العاشق 01-13-2010 09:58 AM

فكره جااااااااامده اوى يا كارمن
تسلم الافكار يا باشا

karmen 01-23-2010 06:37 AM

خلاص يا أشلاء ولا يهمك
في أي حاجه تانيه هقولك يا ستي في السكرته
إحنا بس كنا عاوزين نخدم
احم احم
ومفيهاش أي احراج
ياللا بقى عشان نختار عضو تاني
بس المره دي ينفذ الأوامر

الصقر الابيض 01-23-2010 07:51 AM

حلوه اوي الفكره دي

الي الامام يا رومل


الساعة الآن 04:51 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir