منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   جوا حضنك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15768)

amira abdo 12-16-2009 09:42 AM

جوا حضنك
 
سبني جوا حضنك ده اللي واخدني
دنت قلبك ده مطمني سبني اعيش وياك
خدني ده البعاد عنك غلبني
وانت ليه ياحبيبي سايبني
نفسي اكون وياك
عمري ياللي بيك احلو عمري
ولعنيك سلمت امري
مش هسيبك يوم
دوبنا لما قولنا اللي ف قلوبنا
م الكلام اللي ف عيونا
دابت الاحزان
كلمة قولتهالي حبيبي كلمة
م البعاد طب ايه اخدنا
قسوة الحرمان
قلبي ياللي صورتك جوا قلبي
نفسي تفضل جوا حضني
مش هتندم يوم
عمري ياللي بيك احلو عمري
ولعنيك سلمت امري
مش هسيبك يووووم

يارب تعجبكم يارب




golden man 12-16-2009 10:29 AM

ماشي يا ست الفنانه طبي متغنى بصوتك كده
عاوزين نسمع المواهب

amira abdo 12-16-2009 10:31 AM

اوكي حاضر انت تامرني بس اه يا ليل ياعيني اه ياعيني كده ياهيما عيني تعورني الله يسامحك ياحكومه ياحكومه امسكوه عورني دبستك هههههههههههههههههههههههه
هتعمل ايه بقي

golden man 12-16-2009 10:48 AM

مش انا الى هعمل
هتروحى من ربنا فينا
وبعدين فى بلدنا الى له ظهر مينضربش على بطنه يا ماما

amira abdo 12-16-2009 10:51 AM

وانت ليك بطن بقي انت بتخوفني ولا ايه مش فاهمه يعني لالالالا علي فكرة احنا منتدهددش ماشي يابابا اوعي تنسي دنا ميرو ميرو عسوله هاه

golden man 12-16-2009 10:58 AM

وانا قولت حاجه انتى عسل وعسل ابيض كمان بس انا وحيد واهلى مش هيسيبوكى
يعنى هتشوفى ايام الشتا بس شتا شتا فى القطب الجنوبي ان شاء الله

amira abdo 12-16-2009 11:07 AM

طب منا اصغر اخواتي الصغنونه واخواتي اتجوزا يعني اهلي ملهمش غيري زيك يعني مش هسيبوك بس ف الصيق عشان الحر وتتبخر بقي وتبقي هوا هاهاهاهاهاهاااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

golden man 12-16-2009 11:23 AM

اخر العنقود يعنى اه طب كويس قشطه علشان اقطف انا العنقود ده

amira abdo 12-16-2009 11:26 AM

انت شايفني عنبه هههههههههههههههههه كده اقع اقع :-ss:-ss:-ss

golden man 12-16-2009 11:56 AM

ما انا هلحقك قبل ما تقعى

amira abdo 12-16-2009 11:58 AM

ياراجل ان كان كده اوكي تلحقني واوقعك انا ههههههههههههههههههههههههه ه تصدق انا نسيت الموضوع اللي عاملاه ههههههههههههههههههههه

golden man 12-16-2009 12:09 PM

ههههههههههههه
لا والى هيشوف الموضوع هيقول ده كله ردود وميعرفش انه اتقلب شات خاص بدل شات الماجيك العام

admin 12-17-2009 05:03 AM

تسلمى على الكلامات الجميله دى

amira abdo 01-07-2010 03:44 AM

ميرسي يابوس ع المرور منور

el.sa7er 01-07-2010 06:50 AM

طبعا جميلة يا اميرة وعجبتنى جدا
دى اغنية رومانسية تحفة اصلا

amira abdo 01-26-2010 06:25 AM

ميرسي ساحر تسلملي منووووووور


الساعة الآن 08:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir