منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   سيبها بظروفها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15597)

admin 12-13-2009 06:06 AM

سيبها بظروفها
 
سيبها بظروفها ما يمكن تانى منشفهاش

ويمكن وقت ما نشوفها ما نعرفهاش

احنا من الاول يا قلبى ازاى ما صدقناش

بقيت بتمنى اكون فعلا محبتهاش

نفسى اعاتبها على اللى انا فيه ده ولا بلاش

اعاتب ليه وانا اصلا مقولتلهاش

قولى يا قلبى قلبى مش احنا حاولنا ماعرفناش

ليه دايما باجى قدامها ومنطقهاش



طب اشمعنا دى تفرق ايه دى عن غيرها

ما تستغربش رد عليا رد عليا تعرفها



خلاص صدقت . عارف ليه مليش غيرها عشان انا وانت كل شويه كل شويه نوصفها



سيبها بظروفها ما يمكن تانى مانشفهاش

ويمكن وقت ما نشوفها ما نعرفهاش



سيبها بظروفها دى حاجة اكيد مانضمنهاش

ليه نمشى فى سكه اخرتها مانعرفهاش



لسه جوايا صورتها يا قلبى مانستهاش

حلاوة روح بروح للى مريحناش

روحى بتعافر فى حاجة خلاص ماتنفعناش

تعبت بجد من نارى اللى ما بتهداش

حب ده ولا عذاب حالف ما ينصفناش

تعبنا كتير يا قلبى وبرده ما وصلناش



طب اشمعنا دى تفرق ايه دى عن غيرها ما تستغربش

رد عليا رد عليا تعرفها

خلاص صدقت عارف ليه

خلاص صدقت عارف ليه مليش غيرها
عشان انا وانت كل شوية كل شوية نوصفها

سيبها بظروفها ما يمكن تانى مانشفهاش
ويمكن وقت ما نشوفها مانعرفهاش


bosbos love 12-13-2009 09:45 AM

جميلة جداااااااااااااااااااااا
مش لقية كلام يوصف جمالها
شكــــــــــــــــــــــر ا ليك

admin 12-13-2009 09:50 AM

نورتى الموضع

وان شاء الله ينال اعجابك

amira abdo 12-13-2009 09:52 AM

انا بعشق الاغنيه دي يابوس جاااااااااااااامده جدا عندي ع الموبايل وبسمعها ليل نهار ميرسي بجد يابوس تسلم ايدك

admin 12-13-2009 09:53 AM

تسلمى ياقمر


واحنا فى الخدمه

bosbos love 12-13-2009 10:02 AM

ههههههههههههههه
اية الاحراج دا والله كان قلبى حاسس
ممكن اعرف اسمها اية لانها جميلة اوى
واسم المغنى

admin 12-13-2009 10:08 AM

اغنية سيبها بظروفها. نادرحمدى



حلوه قولى

vindiesel 12-13-2009 11:03 AM

يا سلام عليك يا اسامه

هى الاغنيه دى عجبتك للدرجه دى؟؟

ده انا لسه مسمعهالك امبارح بس

على العموم

صدقنى ان كل كلمه فيها صح ومنطبقه على الواقع اللى احنا عايشينه زى ما قلتلك امبارح



دى اغنيه لمطرب اسمه نادر حمدى الاغنيه من فيلم الاكاديميه



admin 12-13-2009 03:22 PM

مشكور محمد



نورت الموضع وميرسى على الاضافه

biko 12-13-2009 08:43 PM

حلوة الاغنية ده اوى
كلامها جميل
تسلم ايدك .

vindiesel 12-13-2009 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 107401)
مشكور محمد



نورت الموضع وميرسى على الاضافه

تحت امرك يا ريس

انا فى الخدمه

admin 12-17-2009 07:49 AM

مشكور ليك على الرد والمرور

:x:x:x
واتمنى ان تنال الاعجاب
:-h:-h:-h

تحيات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

صاحب القلب الميت 12-17-2009 08:19 AM

جميلة جداااااااااااااااااااااا
تسلم ايدك ياريس

admin 12-17-2009 08:28 AM

نورت ياصاخب


الساعة الآن 06:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir