منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   خليك اون لاين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13475)

amira abdo 10-11-2009 11:50 AM

خليك اون لاين
 
بصوا ياجماعه انا جاتلي فكره احنا لما بنفتح الماسنجر بنبقي اون لاين ليه منبقاش ف المنتدي هنا اون لاين ونعرف الباقي ان احنا اون لاين بمعني اني هعمل ايه كل واحد مثلا يدخل ع الموضوع ويكتب مثلا amira abdo is now on line
وبكده نبقي هنلعب مع بعض ف وقت واحد وندردش ف شات ودردشه الماجيك ف وقت واحد هي فكره لذيذه يارب تعجبكم ومنتظره ارائكم

amira abdo 10-11-2009 12:10 PM

وطبعا وانت حارج لازم تكتب مثلا
amira abdo is now off line
يارب تكونو فهمتوا قصدي والفكره تعجبكم لو معجبتكمش قولوي وشيلوها علطووووول منتظره ردودكم

amira abdo 10-11-2009 12:14 PM

انا بقي
amira abdo is now on line

اوس الواثق 10-11-2009 12:20 PM

انا اون لاين الان
هى فكرة جميله جدا تسلم دماغك يااميرة وتتنفذ

amira abdo 10-11-2009 01:08 PM

amira abdo is now off line

amira abdo 10-11-2009 07:19 PM

amira is now on line

amira abdo 10-11-2009 07:31 PM

amira is now off line
ايه ياجماعه محدش دخل المنتدي من امبارح انا حاطه البرنامج من امبارح ولا الفكره معجبتكوش ردو وقولو لو عجبتكو نفذوها مش عجبتكم قولولي بلييييييييييييييييييييييي ييييييييييز

THE KING 10-11-2009 10:00 PM

انا اون لاين

prince of alex 10-12-2009 12:42 AM

طب ما انا اقدر اعرف مين اون لايت في الخانة الي بتزهر بعد منتدى سلة المهملات ..........

عايز الرد على استفساري اميرة

karmen 10-12-2009 03:04 AM

أميره كنت عاوزه أقولك إنك ممكن تعرفي مين اون لاين بطريقتين
الطريقه الاولى انك تنزلى في آخر صفحة المنتدى وتشوفي المتواجدون الآن
أو إنك فى اى موضوع هتبصي على مشاركة العضو
هتلاقي اسمو
والصورة الرمزيه
وتحتيها معلومات عن العضو
بعد كده هتلاقي اخر كلمه اللى هي عدد النقاط
وبعد كده هتلاقي دايره صغيره
لو لاقيتيها منوره يعنى لونها اخضر
معنى كده ان العضو ده اون لاين
لو لاقيتيها مطفيه يعنى لونها رمادى يبقى العضو أوف لاين
انا بس حبيت اعرفك
عشان تعرفي مين موجود ومين مش موجود
بس ده ميمنعش انها فكره حلوه ونلعبها مع بعض مفيش مشاكل

karmen 10-12-2009 03:05 AM

karmen is now offline

amira abdo 10-12-2009 05:16 AM

amira is now on line
بصي كارمن بص يا برنس اوف اليكس الموضوع انها مجرد فكره جات ف دماغي انا عارفه الكلام اللي انتو قولتوا عليه ده بس الموضوع ممكن تكون لعبه زي ما كارمن قالت مش اكتر يعني بنلعبها وخلاص ميرسي علي مروركم

admin 10-12-2009 05:27 AM

admin is now on line

karmen 10-12-2009 05:34 AM

karmen is now online

amira abdo 10-12-2009 07:40 AM

amira is now off line

karmen 10-12-2009 12:00 PM

karmen is now offline

karmen 10-12-2009 07:14 PM

karmen is now online

manolly 10-12-2009 07:45 PM

هى كارمن على طول اون لاين
هههههههههههههههههههههه
ايه مفيش مرة الاقيكى اوف لاين

manolly is now online

prince of alex 10-13-2009 12:44 AM

ana on line

karmen 10-13-2009 02:53 AM

karmen is now online

amira abdo 10-13-2009 07:31 AM

amira is now on line

golden man 10-13-2009 08:22 AM

golden is now online

amira abdo 10-13-2009 08:32 AM

amira is now off line

manolly 10-14-2009 02:53 AM

manolly is now on line

اوس الواثق 10-14-2009 03:03 AM

osos is online

amira abdo 10-14-2009 05:11 AM

amira is now on line

amira abdo 10-14-2009 06:06 AM

amira is now off line

karmen 10-14-2009 11:34 PM

karmen is now online

amira abdo 10-15-2009 04:30 AM

mero is now on line

karmen 10-15-2009 04:41 AM

karmen is now offline

manolly 10-15-2009 05:15 AM

manolly is now online

karmen 10-15-2009 05:19 AM

karmen is now online

manolly 10-15-2009 09:06 AM

manolly is now online

manolly 10-15-2009 09:21 AM

manolly is now oFFline

amira abdo 10-15-2009 10:00 AM

mero is now off line

admin 10-15-2009 11:50 PM

admi
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

manolly 10-16-2009 05:05 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 10-16-2009 05:34 AM

karmen is now online

amira abdo 10-16-2009 10:54 AM

mero is now on line

karmen 10-16-2009 11:21 AM

karmen is now offline


الساعة الآن 07:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir