![]() |
أيوه هي دي مصر بجد (مصر النظافه والحضاره والعزه والكرامه)
أنا عامله الموضوع دا مخصوص لكل الناس المتشائمين واللى مش بيشوفوا غير الحاجات الوحشة فى حبيبتنا مصر أم الدنيا على فكرة ياجماعة طول ماحنا شايفين مصر وحشة هتفضل طول عمرها وحشة جه الوقت اننا نبصلها بشكل تانى ونحبها عشان تحبنا مصر العزة الكرامة الحضارة كل حاجة حلوة فى الدنيا دى كلها ليه دايما بنبص للوش الوحش وننسى دايما الوش الحلو ؟ هى حاجة واحدة بس هتخليك تقتنع انت لما حد يقعد يقولك انت وحش انت متنفعش انت مفيش منك أمل ايه بيكون احساسك ؟ أكيد عزيمتك فى العمل عزيمتك فى الحياة بتقل وتقل وتحس انك مش عايز تعيش أساسا ودا اللى بيحصل طول ما احنا شايفين مصر بالأسلوب دا .. خلينا نشوفها بشكل تانى عشان نعيشها بشكل تانى أسيبكم مع الصور وياريت تأثر فيكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] في النهاية لازم أختم بأحلى صور [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تانى مصر
طب فين اسطنها |
جميله يا كارمن
|
الله عليكى يا كارمن وبعض الصور الجميلة لمصر وانا كنت بفكر اعمل حاجة زى كده اصل كل واحد بيلاقى حاجة وحشة فيمسك فيها ويجيب بقى كل حاجة عنده طيب مافى حاجات حلوة كتير عندنا طب ما بنتكلمش عنها ليه برضه تسلم ايديكى يا كارمن 5/5 |
والله فكرتيني بايام حلوة
فعلا مصر ام الدنيا |
ميرسي اسامه
ميرسي هيما ميرسي سيلفر ميرسي احمد ميرسي كتير ليكم كلكم عالمرور العطر نورتوا الموضوع وبعدين يا اسامه ماهى اسطنها هي مصر بردو وبعدين اسطنها هي الخيط والبكره |
بجد الله عليكي
|
ميرسي بجد ليك انت يا سو كلوز
فعلا بتنور مواضيعى هو انت اسمك ايه صحيح؟؟ |
الله الله الله عليكي ياكارمن
الله يديمك ويعزك يارب صور رائعة وهي دي المفروض نرد بيها على بعض الصور السيئة المنتشرة بارك الله فيكي |
ميرسي كتير ليك يا أمير عالمرور العطر
منور الماجيك كله ومهما كان مصر هي بردو أم الدنيا |
مصر ام الدنيا
الله الله على الشغل العالى مهو الحلو مش بيجيب الا الحلو |
بجد فعلا والله ياكوكي عندك حق فعلا ليه دايما بنشوف مصر وحشه احنا بادينا ممكن نخليها اجمل بلد ف الدنيا وبادينا نبوظها واللي حاصل ف البلد هل حاصل لوحده يعني ولا حاصل مننا كلنا بس بجد صور جميله اوي ياكارمن وتسلم ايدك بجد
|
ميرسي كتير أحمد عمار على مرورك الجميل
نورتني |
فعلا يا ميرو
ميرسي كتير ليكي يا قمر عالمرور |
| الساعة الآن 07:58 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir