منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13203)

amira abdo 10-02-2009 02:41 AM

الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا
 
هاي عليكو يا ماجيكاويه ايه اخباركو عاملين ايه
هاه الدراسه بكره استعديتو ولا نو هاه جبتو الكشاكيل والاقلام هاه جاهزين لطحن الكتب ولا هتقضوها طناش قولولي استعديتو ازاي وهل كنتو عاوزين الدراسه تبتدي ولا لاء هاه هتنامو بدري ولا لاء يلا انا مستنيه ردودكو عملتوا ايه عشان الدراسه ولا عادي ومش فارقه يلا باااااااااااااااااااااي
:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d :d:d

karmen 10-02-2009 03:25 AM

ليه بس كده يا أميره
ليه تقلبي علينا المواجع وتفكرينا
والله أنا عن نفسي كان نفسي الدراسه متبدأش خالص وتتلغي السنه دى كلها
أنا عن نفسي يعنى مش فارقه أوى معايا في حكاية النوم دى
هفضل بردو انام متأخر عادى
بس مش متأخر أوى زى كل يوم هحاول انام بدري شويه
عشان انا بكمره هصحى الساعه 11 وننزل انا ومانوللى وواحده صاحبتنا كمان نروح الجامعه على 12 كده
بكره هنسأل بس مش هنحضر محاضرات
ونشوف بقى ايه الظروف
كنت سامعه ان انتساب مش هيبقى ليهم محاضرات والدراسه هتبقى عن طريق التليفزيون والنت
وانتظام هتتقسم مجموعات وكل مجموعه تحضر يومين او 3 فى الاسبوع
يعنى هنروح بكره بقى ونشوف
منهم لله مكانوش قادرين يلغوها خالص السنه دى
قال يعنى بقى لو اتلغت المراكب السايره هتقف
هو كده كده اصلا مفيش تعليم في مصر
ياللا انتى كمان يا اميره احكيلنا وقوليلنا الدراسه معاكى هتبقى ازاى

amira abdo 10-02-2009 04:08 AM

تصدقي يا كارمن ان انا مبسوطه جدا ان الدراسه هتبتدي بكره عشان هشوف اصحابي وعلي فكره انا هجيب الكشاكيل زي ما قولت هههههههههههههههه انا بكره بقي عندي محاضره الساعه 2:30 الضهر يعني هنام واصحي بمزاجي بس هروح متاخر البيت وبعدين من الغد سوف تبدا مذاكرة اللالماني واطحن الكتب ربنا يستر واعرف اجيب تقدير السنادي الدفع بتاعتنا كلها حريته يا كارمن مهما اذاكر معرفش الحقهم عارفه كلهم من بتوع الحاجات وتسعين اللي بنسمع عنها ف الثانويه العامه انتي عارفه اني اقل واحده فيهم وانا جايبه 91 يلا ربنا يستر بس ليه ياكارمن عاوزاها تتلغي ع الاقل هتشوفي اصحابك وميرسي ليكي ع المرور يا قمر ةومنتظره ردود بقيت الاعضاء يلا ردو وقولولي

manolly 10-02-2009 06:58 AM

الدراسة هتبدأ بكرة اه
لكن المذاكرة ووجع القلب لسة بدرى عليهم اوى
ولا انتى يا اميرة من الناس اللى بيذاكروا من اول السنة
لالالالالالالالا عيب اوى كدة
الترم متقسم لفترات
اوله طبعا تعارف ولعب بقى وكدة
نصه كدة استعداد نفسي
اما اخره بقى الدح ووجع القلب
دى السياسة اللى انا ماشية بيها
بس خلى بالكوا مش غالبا بتنجح
ههههههههههههههههههههه
انتوا وحظكوا بقى

انا بجهز هدومى بكويها وكدة
كنت هنزل بكرة مع سارة بس غيرت رايي
فبقولها طناش بكرة بقى

amira abdo 10-02-2009 08:23 AM

احلي سياسه يا مانولي تصدقي اني كنت هذاكر من اول السنه بس تصدقي لعمل السياسه بتاعتك واجرب يلا اديها طناش ههههههههههههههههههههه ميرسي ع المرور يا قمر

manolly 10-02-2009 10:27 AM

انا جربتها وانا في سنة اولى والحمد لله عدت السنة
ههههههههههههههههههههههههه ه
خلى بالك بقى

amira abdo 10-02-2009 12:41 PM

ههههههههههههههههههههه لا بلاش خلاص يا مانوللي ميرسي ربنا يخليكي ليا يارب بس ميرسي علي مرورك يا قمر

tafa 10-02-2009 01:17 PM

ما دام الدراسة بدات
لازم تبدا مزاكرة على طول
مينفعش تقول استنى شهر ولا اسبوع
كدة هتعدى عليك السنة ومهتكون زاكرت حاجة خالص
................................

شكرا على موضوع اللى قلب علينا المواجع

Silver 10-02-2009 07:05 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بس أنا خلاص خلصت تعليم

ولافى دراسة ولافى أى حاجة

بس طبعاًً المذاكرة عمرها ما بتنتهى

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

يلا بقى ... ربنا يكون فى عونكوا جميعاً

شدوا حيلكوا ... وعايزين نسمع أخبار حلوة بقى

عشان مش هتنازل عن الحاجة الساقعة بتاعتى

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

وياترى أنظمة الدراسة هتبقى إيه فى الجامعات

ياريت كل واحد يبقى يقلنا نظام الدراسة عنده إيه ؟

بالتوفيق للجميع :-B:-B:-B

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



بندر عاشور 10-02-2009 07:40 PM

ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه ومنضم وقتي تمام التمام ولما قالو الدراسة أتجلت زعلت على الناس الي بيدرسو وفرحاني ي ي
بس الحمد الله كلها أيام وترجع المياه لمجاريها

أسف ياحبايبي الي بتدرسو بس خلينا نشوف أكل عشنا السعودية جدة

prince of alex 10-03-2009 01:22 AM

الحمد لله لسة فاضلي اسبوعين

بلاش حسد بقى

moody_abass 10-03-2009 07:56 AM

عزيزي أنه لمن الأسوء في حياتي هو يوم بداية الدراسة وكم كنت سعيدا عندما سمعت إشاعة أن الدراسة ستأجل لكن الصدمة عندما علمت بغير ذلك عزيزي لا تستعجب عندما تعلم أنني مدرس فغباء الطلبة جعلتني كرهت الدراسة واليوم الذي درست فيه واليوم الذي نبدء في العام الدراسي ونصيحة لك إياك تصبح مدرس ستكره حياتك فمن الأصعب أن تكون طالبا بالمدرسة وأنت صغير وتكون مدرس بالمدرسة وأنت كبير يعني هتصبح في المدرسة من ولادتك حتى وفاتك لا قدر الله

manolly 10-03-2009 07:58 AM

يالهوى هى الحكاية ناقصة ده احنا ما صدقنا نخرج منها كمان هنطلع مدرسين

prince of alex 10-03-2009 08:53 AM

مش محتاج تقوووول يا عمي الحج

golden man 10-03-2009 09:06 AM

الى كنا بنعمله هيطلع علينا
ههههههههههه

karmen 10-03-2009 12:04 PM

هههههههههههههههههه
للأسف بقى انا دراستى فى آداب بتطلع 3 شغلانات وأولهم مدرسه

manolly 10-04-2009 04:58 AM

الدراسة بقالها يومين
ولا دح ولا مذاكرة ابتدوا
هههههههههههه
والله ما اعرف هيبتدوا امتى

prince of alex 10-04-2009 08:19 AM

الشؤال دلوقتي

هم اصلا عيبتدوا ؟؟؟؟؟

karmen 10-04-2009 12:58 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
والله جبت المفيد يا احمد
مين قال اصلا انهم هيبتدوا
شكلهم مش هيبتدوا غير قبل الامتحانات بيوم
زى كل سنه
كالعاده يعنى


الساعة الآن 10:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir