منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   غرفه بالبالتوك تسب سيد الخلق أجمعين(محمد عليه أفضل الصلاة والسلام) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12430)

karmen 09-06-2009 09:15 AM

غرفه بالبالتوك تسب سيد الخلق أجمعين(محمد عليه أفضل الصلاة والسلام)
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جئتكم بالخبر التالي و هو للأمانه منقول من ,يقول الخبر :


غرفة بالبالتوك تسب الرسول عليه الصلاة والسلام

مطلوب 4مليون توقيع لتقفل

ادخل وساعدنا

لازم تتقفل اليوم
باذن الله تعالى

طلبت الشركة توقيع4 مليون مسلم حتى تغلق هذه الغرفة ؟؟؟


أحد الأشخاص قام بانشاء حجرة على برنامج البالتوك الشهير

للمحادثة ليسب الرسول بالرسائل والصور ، التى يرسلها لأكثر من

مائة الف شخص يومياً

وقد قام بعض الشباب الغيورين على الاسلام


بتقديم شكوى لشركة البالتوك ، فطلبت الشركة توقيع اربع مليون مسلم

حتى تغلق هذه الحجرة ،
ربما تريد الشركة أن تعجزنا حتى لا تغلق الحجرة ،
فلنثبت لهم إذن أننا لن يمنعنا من نصرة نبينا مانع

أخواني أخواتي ادخلوا على رابط الرسالة وضعوا توقيعاتكم

كل ما في الموقع من روابط للتحميل مثل صورة لعبة برنامج اغنية مقطع فلم على رسائل مسجات الى يوتيوب سواء للبنات او للشباب لابد من تسجيل اضغط هنا و استمتع مع اجمل و احلى مواضيع

انتبه هيا صوت بسرعه حتى تقفل وعدد المصوتين الان هو


2394183

مسلم


أخواني أخواتي ادخلوا على رابط الرسالة
وضعوا توقيعاتكم

http://www.*******.com/Steyr/petition.html

تم تحرير الرابط


طريقة التوقيع اضغط على مستطيل

(click here to sign petition)

أسفل الرسالة ستنفتح لك صفحة ثانية

اكتب أي اسم و أي ايميل و أي دولة و أي عمر

ستنفتح لك صفحة ثالثة اضغط على مستطيل

(Approve signature)


انشرها


صوتك مهم ومهم جداجدا

ساعدنا ساعدك الله على نصرة الاسلام

الرجاااااء بسرعة
منقول

karmen 09-06-2009 09:17 AM

أنا وضعت توقيعى والحمد لله بقت
2394183 Signatures Total

THE KING 09-06-2009 09:26 AM

2394233

karmen 09-06-2009 09:59 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والله الموضوع ده انا جايباه من موقع الداعيه الاسلامى مصطفى حسنى
ومش متأكده من مصداقيته
بس اعتقد انه صدق
عالعموم يا رامى مش هنخسر حاجه لو دخلنا حطينا توقيعنا
وأثبتنا ان المسلمين مستعدين دايما
ودايما هما ايد واحده لنصرة الرسول الكريم عليه افضل الصلاة والسلام

mahmodsalama 09-06-2009 10:21 AM

تم التوقيع يا كارمن شكرا لمجهودك

karmen 09-06-2009 10:34 AM

مشكور ليك محمود على اضافة توقيع
لنصرة الرسول عليه الصلاة والسلام

البرنس الوحدانى 09-06-2009 10:36 AM

خلاص هوقع اهو
وشكرا بجد على الموضوع الجامد ده

karmen 09-06-2009 10:44 AM

شكرا ليك انت علي لمساهمتك في النصره

karmen 09-06-2009 04:19 PM

آخر حاجه وصلت

2394867
لسه بدرى أوى

Silver 09-06-2009 07:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 76201)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والله الموضوع ده انا جايباه من موقع الداعيه الاسلامى مصطفى حسنى
ومش متأكده من مصداقيته
بس اعتقد انه صدق
عالعموم يا رامى مش هنخسر حاجه لو دخلنا حطينا توقيعنا
وأثبتنا ان المسلمين مستعدين دايما
ودايما هما ايد واحده لنصرة الرسول الكريم عليه افضل الصلاة والسلام

الموضوع ده بقاله سنين ع النت

وأنا شايفه من زمان

هاوضح ليكى بعض النقاط /

1- هنعمل زى ما انتى بتقولى وهنصوت .... تمام
وهنقول الغرفة كمان اتقفلت ... تمام
إيه بقى اللى يضمن ان مفيش غرفة جديدة تتفتح ؟!!


2- موضوع التصويت ده مش مقياس لحبنا للرسول (صلى الله عليه وسلم)
مش معنى انى مصوتش يبقى مش بحب الرسول (صلى الله عليه وسلم)


3- زى ما الغرفة دى موجودة ع البالتوك
فى غرف تانية تثقيفية مضادة للغرفة

بالنسبة للموقع :

أنا مش هأشكك فى مصداقيته أو عدم مصداقيته

بس برضه هأقولك نقطتين /

1- الموقع بيستفيد من ورانا من خلاص التصويت ان الترافيك بتاعه بيزيد
تقدرى تلاحظى ده من نسبة التصويت
والكم الهائل من الزوار اللى بيدخلوا يصوتوا
واللى يترتب عليه زيادة الاعلانات التجارية

2- كمان الموقع بيحقق عائد مادى من خلالنا وده بطريقتين :

الأولى: إعلانات جوجل ادسنس والاعلانات التجارية

الثانية : من خلال تسجيل إيميلك
لأنه بيقدر يجمع كم هائل من الايميلات
ويتم بيع تلك الايميلات


ولو كان الموقع يهمه الامر
أظن انه كان من السهل أن يقدم تصويت عادى
من غير تسجيل ولا وضع بيانات


أنا مش هأقفل الموضوع ،،،،

الا لما تكونى مقتنعة ...

منتظرك

karmen 09-07-2009 05:15 AM

*من جهة بقاله سنين عالنت فهو فعلا كده بس أكيد بتكون دى غرف جديده بتتفتح مش نفس الغرفه
1*فعلا ممكن كل يوم غرفه تتفتح
2*أكيد التصويت مش مقياس طبعا لحبنا للرسول عليه الصلاة والسلام
بس دي بتبقى بمثابة حاجه بنحس فيها اننا متجمعين كمسلمين على شئ واحد
دى بتبقى لعبه من ألعاب علم النفس
لما تحس ان فيه حاجه ممكن تجمع كلمة المسلمين حتى لو كانت حاجه بسيطه زى دى
هيديك دفعه كمسلم
**من حيث بقى العائد اللى بيعود على الموقع
انت أكيد أدرى بالألعاب دي
وأكيد عندك حق


**وأنا مقتنعه بإنك تقفل الموضوع

بس رجاء
إنك تفضل سايبه مكانه متبعتهوش السله لأن دى ألعاب نفسيه زى ما بنقول
شكرا ليك رامى عالتوضيح

Silver 09-07-2009 05:31 AM

مش مسألة أنه يروح السلة

المشكلة أنى مضطر احذف الرابط

يأما كده يبقى معملناش حاجة

ويبقى قفلنا الموضوع وخلاص

بس الموضوع كما هو متاح

انتى إيه رأيك ؟؟؟

karmen 09-07-2009 05:44 AM

ما أنا فاهمه انك هتحذف الرابط
والرابط برضو مش مهم
المهم هو الموضوع نفسه
الفكره نفسها
فاهمنى
فأنا مقتنعه برضو انك تحذف الرابط عادى

Silver 09-07-2009 05:55 AM

مشكورة يا كارمن على حُسن تعاونك

وعليه يتم غلق الموضوع

والله المستعان


الساعة الآن 05:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir