منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شاب مفيهوش ولا عيب(ما شاء الله) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11974)

karmen 08-11-2009 10:59 AM

شاب مفيهوش ولا عيب(ما شاء الله)
 

قالت البنت لباباها النهارده هييجى يتقدملى شاب ابن ناس ومحترم جدا
ومفيهوش ولا عيب



ومن اللى حكته عنه وافق الاب علطول


جه الشاب البيت
قاله الأب انت عاجبنى جدا وانت شاب محترم اوى مفيش فيك ولا عيب
غير بس اللبانه اللى انت بتمضغها دى
مش وقتها دلوقتى





قالوا يا عمى بس اللبانه ضروريه بعد السيجاره عشان ريحة البق

قالوا طب وليه بتدخن
قالوا على خفيف كده مع كاس ويسكى

قالوا وبتشرب كمان

قالوا احيانا لما بكون بلعب قمار


قالوا وبتلعب قمار فين

قالوا يعنى هيكون فين أكيد فى الكباريه



قالوا ومن امتى ان شاء الله بتروح كباريهات



قالوا من ساعة ما طلعت من السجن



قالوا وايه اللى وداك السجن



قالوا ضربت واحد بالسكينه ومات




قالوا طب وليه موتوا


قالوا لأنى طلبت ايد بنته وما وافقش



قالوا الأب أنا أصلا من الأول وانا بقول عليك محترم ومفيكش ولا عيب
ألف مبروك عليك البنت

8-}8-}8-}8-}8-}

mahmodsalama 08-11-2009 11:55 AM

كويس انة عرف انة محترم

karmen 08-11-2009 12:11 PM

ميرسى ليك يا محمود عالمرور

mahmodsalama 08-12-2009 12:07 PM

شكرا علي الرد

karmen 08-12-2009 12:15 PM

ما انا اكيد لازم ارد عليك
ده انت ضيف فى موضوع يا باشا

mahmodsalama 08-12-2009 10:28 PM

شكرا علي الرد يا هانم

karmen 08-13-2009 06:36 AM

أوكى

البرنس الوحدانى 08-19-2009 04:52 AM

تصدقى انه محترم
بس عيبه انه بيشرب سجاير وبيلعب قمار وويسكى وسجن وقتل

بس محترم

هههههههههههههههههههه

ننتظر المزيد

karmen 08-31-2009 02:41 AM

مش قلتلك يا علي
مفيهوش ولا عيب
غير الحاجات دى بس
بسيطه اوى

amira abdo 08-31-2009 04:15 AM

لا بصراحه ميتعيبش ماشاء الله اوعدنا يارب بواحد متكامل زيه كده ههههههههههههههه ميرسي اوي ياكارمن يا عثل بجد دمك خفيف جدااااااااااااااااااااااا اا

karmen 08-31-2009 04:35 AM

لا يا أميره
اوعدنا يارب ايه بس
لا والنبى احنا فى رمضان وابواب السما مفتحه والدعوه كده تستجاب
كله يحاسب وياخد باله من الدعوه فى رمضان
ميرسى ليكى يا أموره عالمرور

prince of alex 08-31-2009 01:11 PM

بس كدا طب تمام

على كدا انا ملاك

موضوع جميل اوووي

karmen 09-01-2009 03:29 AM

ههههههههههههه
أكيد يا أحمد
ما هو مفيش حد كده خالص
ده كده كل بتوع الماجيك ملايكه بالنسبه له

admin 09-01-2009 05:15 AM



قالوا الأب أنا أصلا من الأول وانا بقول عليك محترم ومفيكش ولا عيب
ألف مبروك عليك البنت

8-}8-}8-}8-}8-}


اوعدهم بيه يارب

karmen 09-01-2009 09:03 AM

ههههههههههههههه
حرام عليك يا أسامه
انت طلعت شرانى كده ليه
يعنى الراجل هيعمل ايه بس بعد كل اللى سمعه ده

عمر-غانم 09-02-2009 06:47 AM

ههههههههههههههههههههههه
جميلة جداً والله منك يا كارمن
بس معتقدش ان هيا عيوب جامدة
ده كدة يعتبر محترم شوية
هههههههه

karmen 09-02-2009 12:05 PM

ههههههههههههه
على رأيك يا عمر
بالنسبه لشباب اليومين دول يبقى محترم
ميرسي ليك

radwan 09-05-2009 06:53 PM

لالا
بس أهم حاجة يا جماعة انو مؤدب
يعنى لو مش محترم مكنش جه وكلف نفسو
وبعدين هو فى حد بيتجوز اليومين دول


karmen 09-06-2009 04:12 AM

على رأيك يا رضوان
محدش بيدخل البيت من بابه اليومين دول
كله مقضيها
ارحمنا يارب
ميرسي ليك عالمرور


الساعة الآن 11:12 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir