منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الزوار والاعضاء الجدد (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11891)

admin 08-06-2009 06:54 AM

هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you]
 
هل تواجهك مشكله فى المنتدى


اذا كان لديك مشكله فى المنتدى


اطرحها هنا


هذا الموضوع مفتوح للجميع


اعضاء وزوار


ارجو من الجميع التفاعل لحل المشاكل التى تواجه المنتدي


وده ايميلى للتواصل


[email protected]

mahmodsalama 08-06-2009 11:41 AM

شكرا جدا جدا جدا ومحتاج نصائحك

linkin park 08-06-2009 03:04 PM

المشكل هو كالتالي
1-عند نسخ موضوع ووضعه في موضوع جديد يكون شكله منضم ومنسق كما يجب وعند ادخاله الى المنتدى يتغير كل شئ والروابط تصبح في سطر واحد والصور كذالك وتضهر بعض الرموز الغريبة في الكتابة وحتى في الروابط والصور مما يشكل حرجا لي :-sويكون الامر متعبا جدا عند التعديل#:-s هذه المشاكل اجدها دائما في المنتديات vb لانه غير متطور كفاية كباقي المنتديات الاخرى(ليست vb)
2-مشكل في الصور لا استطيع تحكم في حجمها .
3-المرجو وضع جدول لان لا طعم بدون جدول يعني ان نضع به خلفية لاعطاء منضراا جميل للموضوع.
الهام
4-الامر المهم جداا :-?ويروج في ذهني من زمان هو نقاط التمييز +اوسمة ونجوم تكون في خصائص الاعضاء مما يجعل العضو متحمساا لوضع موضوع او من رفعه...لكي لا يدهب مجهوده دون مقامل يدكر ودالك يشكل ملل للعضو تم يتوقف عن مشاركة اما ادا كان هنالك شئ مادي يجعل من العضو واتق في نفسه اكتر.
5-ادخل الى هذا الموضوع خاص لمنتدى الالعاب وبعض التطورات الملحوضة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اي استفسار حول التطوير انا معك دائما :-bd

admin 08-07-2009 08:55 AM

مشكور ليك على الطرح والتفاعل


بالنسبه للموضع النسخ

مشكله عامه على جميع المواقع

بالاضافه الى ان المواقع التى يتم النسخ منها تخلف عن نسخه المنتديات


ام بالنسبه للصور

تريد تصغيرها تلاقئى ام ماذا

التقييم والاوسمه موجود فى المنتدي

بس لم يكون فى نشاط فاعل وتنفاس ام الان سوف يتقصر على مجموعه معينه فقط

نسرينا 08-10-2009 05:08 AM

مشكله كبيره
 
أنا عندى مشكله مع المنتدى هنا
بعد ما بسجل بيقوللى انتظر رابط التفعيل
وبكون فاتحه الايميل اللى انا مسجله بيه ومفيش حاجه بتتبعت
انا مسجله بنسرين من حوالى 3 أيام ولسه عضويتى متفعلتش
وفى موضوع هنا فى المنتدى اسمه العميل السري مشروح فيه ازاى ندخل نفعل العضويه ودخلت وكتبت الايميل وبرضو مفيش فايده
انا داخله المنتدى تبع كارمن وسألتها ازاى افعل العضويه وبرضو معرفتش
على فكره تفعيل العضويه ده مشكله كبيره
كارمن بتقوللى ان المشكله دى مكنتش موجوده زمان أيام هي ما سجلت
ياريت تحلولى المشكله دى عشان اشارك معاكم
بلييييييييييييز

Silver 08-10-2009 05:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسرينا (المشاركة 73029)
أنا عندى مشكله مع المنتدى هنا
بعد ما بسجل بيقوللى انتظر رابط التفعيل
وبكون فاتحه الايميل اللى انا مسجله بيه ومفيش حاجه بتتبعت
انا مسجله بنسرين من حوالى 3 أيام ولسه عضويتى متفعلتش
وفى موضوع هنا فى المنتدى اسمه العميل السري مشروح فيه ازاى ندخل نفعل العضويه ودخلت وكتبت الايميل وبرضو مفيش فايده
انا داخله المنتدى تبع كارمن وسألتها ازاى افعل العضويه وبرضو معرفتش
على فكره تفعيل العضويه ده مشكله كبيره
كارمن بتقوللى ان المشكله دى مكنتش موجوده زمان أيام هي ما سجلت
ياريت تحلولى المشكله دى عشان اشارك معاكم
بلييييييييييييز

منورة الماجيك أختى الكريمة

رسالة التفعيل ممكن أن تصل فى الـ spam

وإن لم تكن وصلتك نهائياً ،،،

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لكى يتم إرسال رسالة التفعيل مرة ثانية

ستقومى بإدخال الميل المسجلة بيه

وسيتم إرسال رسالة التفعيل

لو واجهتى أى مشكلة

اكتبى ونحن متابعين معك

جزاكى الله خيراً

والله المستعان

نسرين 08-10-2009 06:05 AM

ميرسى ليك يا silver
اتبعتلى رابط التفعيل وعرفت افعل عضويتى
ان شاء الله اكون اخت معاكم فى المنتدى

admin 08-10-2009 09:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسرين (المشاركة 73038)
ميرسى ليك يا silver
اتبعتلى رابط التفعيل وعرفت افعل عضويتى
ان شاء الله اكون اخت معاكم فى المنتدى



اهلا بيك اختى فى المنتدي


وان شاء اله تكون عضوه مميزه مثل كارمن (ساره)



مصطفى هاشم 08-11-2009 03:10 AM

أخوانى وأصدقائى الأعزاء ..
عند تنزيل برنامج من المنتدى (عن طريق المرفقات مثلا) يكون الملف بامتداد Zip ولكن بعد نزوله يحمل امتداد php فكيف يتم فك هذا الملف
أرجو الرد

Silver 08-11-2009 11:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى هاشم (المشاركة 73167)
أخوانى وأصدقائى الأعزاء ..
عند تنزيل برنامج من المنتدى (عن طريق المرفقات مثلا) يكون الملف بامتداد Zip ولكن بعد نزوله يحمل امتداد php فكيف يتم فك هذا الملف
أرجو الرد

أخى الكريم /

عذراً لتأخرى فى الرد

تشرفنا بتسجيلك معنا

المرفقات سليمة

وتم التأكد منها

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبصورة عامة لو كان جرب تغير امتداد الملف

او قم بتحميله مرة اخرى ،،،

لو مازالت المشكلة قائمة

ابلغنا بذلك ،،،،

متابعين معك إن شاء الله

جزاك الله خيراً

والله المستعان

mr.x 08-12-2009 02:12 AM

شكرا لإهتمامكم بي أنا بقترح إقتراح.............


هو أن نعمل دردشة لمنتدى الماجيك وشكرا........

Silver 08-12-2009 04:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.x (المشاركة 73407)
شكرا لإهتمامكم بي أنا بقترح إقتراح.............


هو أن نعمل دردشة لمنتدى الماجيك وشكرا........


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])

gogo_2101_1 08-18-2009 05:43 PM

شكرا لاهتمامك مافيش مشاكل

غير مسجل 08-19-2009 03:00 AM

نصيحة
 
ياريت مش اى حد عايز حاجة لازم يسجل لان دى حاجة رخمة موت يعنى ممكن نخللى التحميل free مجانا عادى يعنى ومــــــــــــيرســــــــ ـــى اووووووووووووى dede elcooool ضيفة من غير تسجيل مـــــــــيرســـــــــــي

خاصة القسام 08-19-2009 09:51 AM

حياك الله اخى العزيز

Silver 08-20-2009 01:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gogo_2101_1 (المشاركة 74178)
شكرا لاهتمامك مافيش مشاكل

شاكرين لحسن تعاونك

وسعداء لإنضمامك معنا

ونتنمنى أن نرى مشاركاتك

ولو واجهتك أى مشكلة فى المنتدى

نحن موجودين فى خدمتك

جزاك الله كل خير

والله المستعان


Silver 08-20-2009 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل (المشاركة 74201)
ياريت مش اى حد عايز حاجة لازم يسجل لان دى حاجة رخمة موت يعنى ممكن نخللى التحميل free مجانا عادى يعنى ومــــــــــــيرســــــــ ـــى اووووووووووووى dede elcooool ضيفة من غير تسجيل مـــــــــيرســـــــــــي

فى البداية أرحب بكى يا dede elcooool

وجارى النظر فى اقتراحك ،،،

بس إحنا بنعمل كده حفاظاً للحقوق

يعنى لو معملناش كده كتير مش هيدخلوا يردوا

ولو حتى بكلمة شكر ... تقديراً لكاتب الموضوع

كلمة شكر دى بترفع من معنوياته

وتشجعه أن يستمر كمان وكمان

وأظن أن ده أبسط حقوقنا


وإحنا هنا عاملين قسم مفتوح لللزوار

يعنى لو تقدم زائر بعمل موضوع لطلبه

مش هنتأخر عليه وهنعطيه الروابط

وهتتناقش الإدارة فى موضوع إظهار الروابط


مشكورة على اقتراحك وتعاونك معانا

واتمنى ان اراكى عضوة مشاركة معنا

جزاكى الله خيراً ... والله المستعان


Silver 08-20-2009 01:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خاصة القسام (المشاركة 74221)
حياك الله اخى العزيز

وحياك أخى الكريم

تشرفنا بتسجيلك معنا

ونتمنى أن نراك ثانية فى المنتدى

ولو إحتجت لأى شئ ... فى خدمتك

كل عام وانت بخير

بارك الله فيك

والله الموفق

salama727 08-20-2009 02:14 AM

جزاك الله خيرا

kingsasa3 08-20-2009 05:53 AM

انا عاوز انتشر منتدايا فى جوجل

admin 08-20-2009 10:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingsasa3 (المشاركة 74271)
انا عاوز انتشر منتدايا فى جوجل


شوف هذا القسم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


s51324724154 08-21-2009 04:44 AM

ee
 
fttrrtddrbbgsssd

CONK 08-23-2009 01:57 PM

اولا : شكرا
 
المشكلة هي
اني لا اجد صفحة الدردشة

Silver 08-25-2009 02:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CONK (المشاركة 74480)
المشكلة هي
اني لا اجد صفحة الدردشة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ([عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ... [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل])



zl552hihi813 08-26-2009 05:32 AM

????
 
تم تحرير المشاركه

zl552hihi813 08-27-2009 03:38 AM

????
 
???????????????????????????????????,?????????????? ???????????????????????????????????????,?????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????? ...

zl552hihi813 08-28-2009 09:02 AM

????
 
تم تحرير المشاركه

defg536 08-28-2009 04:39 PM

we need to work and support ourselves and our families
 
تم تحرير المشاركه

prince of alex 08-30-2009 10:06 AM

مشكلة جامدة اووووووي

هو فين رابط مركز تحميل الصور هنا

s51324724154 09-07-2009 02:15 AM

zz
 
rgtrtrtngasdfhregfadghadfvcmkldkgpfghxcvbftg

s51324724154 09-07-2009 04:26 PM

ee
 
تم تحرير المشاركة

موسى البحيري 09-12-2009 04:36 AM

في أحد المواضيع ( Your Web TV ) بعد وضع أكثر من رد لا يظهر رابط التحميل؟؟؟؟؟

Silver 09-12-2009 04:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة موسى البحيري (المشاركة 77323)
في أحد المواضيع ( Your Web TV ) بعد وضع أكثر من رد لا يظهر رابط التحميل؟؟؟؟؟

تم الرد عليك أخى الكريم

اضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]لرؤية المشاركة

أى مشكلة فى خدمتك

جزاكم الله كل خير

والله المستعان


prince of alex 09-12-2009 04:49 AM

اين روابط تحميل الصور هنا

sxf5032# 09-12-2009 11:20 AM

adfq
 
تم تحرير المشاركه

sas232738 09-14-2009 04:24 AM

afafasf
 
تم تحرير المشاركه

asd54635 09-15-2009 02:32 AM

hjkjik
 
تم تحرير المشاركه

s51324724154 09-16-2009 06:30 AM

ssd
 
تم تحرير المشاركه

s51324724154 09-16-2009 06:31 AM

rrr
 
تم تحرير المشاركه

sd49048 09-16-2009 08:57 AM

yy
 
تم تحرير المشاركه


الساعة الآن 01:19 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir