منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   يــاختى كميـله لأمــها يا نـاســ !! @ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11827)

follow me 08-02-2009 11:30 PM

يــاختى كميـله لأمــها يا نـاســ !! @
 


السلامـ عليكمـ

ازيكمـ يا عساسيل .. ايه اخباركمـ !!
يارب تكونوا كويسين



اما أنا النهارده بقى هكلمكمـ عن حاجه تعتبر
موضه العصـر


كنتــ بعمل سيرش على النت .. وقابلت موضوع جامد جداّ
و لما فكرتــ فيـه.. لاقيت ان الموضوع ده بقى ظاهره طبيعيه الأيامـ دى


تعالو نتخيل مع بعض كده .. لو شاب قاعد فى أمان الله فى اى كافيه
و بص مره واحده لقى بنوته زى القمر بتنده على الويتر



لو سمحت ... نزل شيشه هنا

:-o:-o

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



يبقى موقفكـ ايه ؟؟؟
طيب رأيكـ ايه ؟؟؟


بسمـ الله ماشاء الله .. بقى همـ دول البنات اللى المفروض انهمـ أرق كائنـات
لا و المصيبه لما هى تيجى تنده على الويتر تلاقى صوتها اخشن منكـ



بصراحه اتحرقــ دمى بسبب الموضوع ده .. و مبقتش عارفله اّخر
طيب فين العيب .. و من عند مين .. و مين الغلطان !!!!!


جرى ايه يا بنت انتى وهى
انتوا للدرجه دى مالكوش كبير .. معادش فى احترامـ
معادش فى أدب ..

:(:(



يعنى انتى مثلاّ مش لاقيه حاجه تعمليها للدرجه دى .. عشان تشيشى
طيب لما انتى تشيشي .. أنا كشاب .. اعمل إيــه ؟؟؟


~X(~X(

على كده بقى أنا اروح اشتغل سفــاح ,,,,

طيب ليه بتهدرى حقكـ كأنثى .. و تهدرى جمالكـ و صحتكـ طبعاّ
انتى مش متخيله لو واحد معجب بيكى و حابب يتقدملكـ شافكـ كده
هيكون ايه موقفه ساعتها ولا رأيه فيكى ؟؟؟؟


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ده كده هيقلق على نفسه و على ولاده فى المستقبل

هيبقى حاسس انه ممكن يرجع مره من شغله يلاقى العائله الكريمه قالبين البيت غرزه و نازلين شد فى الشيشه
و اللى واخد ركن و بيضرب كوله و اللى ماسكـ هدومـ اخواته عمال يشمـ فيها

(:|(:|


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



إذا كانتــ الأمـ بتشيش ... ولادها هيعملــوا ايه ؟؟؟؟

و انتوا لو تعرفوا بنت كده ... تحبوا تقولولها ايه ؟؟؟



عايــز اعرفــ رأيكمـ ,,,,














هيمة فرج 08-03-2009 01:24 AM

بس البنات دى قليلة اوى فى مجتمعنا

بس ربنا يهديهم جميعا

تسلم الايادى

follow me 08-03-2009 10:50 PM

زيـــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمة فرج (المشاركة 72221)
بس البنات دى قليلة اوى فى مجتمعنا

بس ربنا يهديهم جميعا

تسلم الايادى




هما مش قليلين اوى يعنى .. هما بيكتروا كل شويه على فكره
بس اهى ظاهره انتشرت و ملهاش لازمه

شكراّ ليكـ

بلابل المتمرد 08-05-2009 06:46 AM

حاجة غريبة هما البنات دول عايزين اية حرب وحربنا سلاح وجبنة وبسطرمة

مش عارف دول كتروا اوى وكانت معاى بنت زميلتى بتشرب سجاير وبتشد شيشة

بس كانت مش متربية وكانت سيس من الاخر بت لمؤخزا وكان بالنسبلة الموضوع دة عادى

وفى نوع تانى الهمة البنات المدكرا عايزين يقلدو الشباب اة وتقلك اشمعنا الاولاد بيعملوا كدة

والدنيا خربانة واليعيش ياما يشوف والاسو ء ان الحريم دخلت عالم المخدرات والاجرام وبقية تتاجر

ويبقى اسمها المعلمة ودول بقى زى الهم على القلب

وبالنسبة لى الصنف دة من البنات عايز الضرب بالنار او الاعدام فى ميدان عام





تحياتى وتقديرى لكاتب الموضوع

الماجيك 08-07-2009 11:22 PM

كله تقليد اعمى ومحدش فاهم حاجة

follow me 08-08-2009 01:51 PM

زيـــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل المتمرد (المشاركة 72467)
حاجة غريبة هما البنات دول عايزين اية حرب وحربنا سلاح وجبنة وبسطرمة

مش عارف دول كتروا اوى وكانت معاى بنت زميلتى بتشرب سجاير وبتشد شيشة

بس كانت مش متربية وكانت سيس من الاخر بت لمؤخزا وكان بالنسبلة الموضوع دة عادى

وفى نوع تانى الهمة البنات المدكرا عايزين يقلدو الشباب اة وتقلك اشمعنا الاولاد بيعملوا كدة

والدنيا خربانة واليعيش ياما يشوف والاسو ء ان الحريم دخلت عالم المخدرات والاجرام وبقية تتاجر

ويبقى اسمها المعلمة ودول بقى زى الهم على القلب

وبالنسبة لى الصنف دة من البنات عايز الضرب بالنار او الاعدام فى ميدان عام





تحياتى وتقديرى لكاتب الموضوع





شكـــراّ يا بلابل على المرور و الرد
و البنات دى كفايه انها بتفقد انوثتها لما تبقى بالمنظر ده و ان محدش محترمـ هيبصلها و لا يفكر ان واحده زى دى ممكن تبقى شريكه حياته
انما ممكن يفكر انها تبقى شريكته فى عمليه تهريب ولا حاجه لو ليه مزاج يعنى

فعلاّ ربنا يهديهمـ


karmen 08-08-2009 01:59 PM

فعلا يا زيزو عندك حق والله
البنات دول كفايه اوى ان مفيش اى حد هيحترمهم
فعلا منظر أقل ما يقال عليه انه منظر قذر
انا بشوف البنات دول كتير اوى فى الكافيهات اللى قدام الجامعه
ووالله العظيم غالبا بيبقى البنات هما اللى بيشربوا شيشه والولاد قاعدين يشربوا عصير
يا خرابى الدنيا اتقلب حالها
حاجه فى منتهى السفاله
ميرسى ليك يا زيزو على طرح الموضوع ده

follow me 08-12-2009 12:53 AM

زيـــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 72847)
فعلا يا زيزو عندك حق والله
البنات دول كفايه اوى ان مفيش اى حد هيحترمهم
فعلا منظر أقل ما يقال عليه انه منظر قذر
انا بشوف البنات دول كتير اوى فى الكافيهات اللى قدام الجامعه
ووالله العظيم غالبا بيبقى البنات هما اللى بيشربوا شيشه والولاد قاعدين يشربوا عصير
يا خرابى الدنيا اتقلب حالها
حاجه فى منتهى السفاله
ميرسى ليك يا زيزو على طرح الموضوع ده




ميرسى ليكى انى يا كارمن على الرد الحلو ده
و ربنا يهديهمـ و يحسوا بأنوثتهمـ اللى بتضيع و بتتهدر كل حاجه حلوه فيهمـ قصاد البلاوى دى


mahmodsalama 08-12-2009 01:01 AM

ربنا يهديهم دولك مش بنتنا ولا اولدنا لاتعليق

Silver 08-17-2009 09:28 AM

ماهى دى من مصايب اليومين دول

بس تقول إيه ؟ ولا هتعمل إيه ؟!!

وكل واحد بيعمل أى حاجة تقليد وخلاص

ولو سألته فى يوم بتعمل كده ليه ؟

هيقولك معرفش ... بجرب ، بشوف ...الخ

اللهم اهدى شباب وبنات المسلمين

مواضيعك ممتازة يا أحمد

admin 08-26-2009 06:45 PM

ان لله وان اليه راجعون

follow me 09-26-2009 12:09 AM

زيــــــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 74672)
ان لله وان اليه راجعون



ده احنا نقرأ عليهمـ الفاتحه كمان و نوزع بلح و فطير

manolly 09-26-2009 12:49 AM

انا بابا جاى مرة متعصب اوى
بقوله مالك وكدة
بيقولى كنت قاعد في كافيه مع اصحابه وال ايه بنت قاعدة مع ولد وبتشرب شيشة وحاطة رجل على رجل
وهو بقى متعصب اوى فين الحياء والخجل من الناس خصوصا انه راجل كبير قدامها يعنى


قاللى ان واحد كان معاهم بيقوله متعصبش نفسك ده بقى عادى
ودول ما يسموا
بالكووووووووووووووووووووو وول ولاد الناااااااااس المحترمين المتمدنين(تريقة يعنى)

اما بقى اللى يقول غير كدة يبقى متخلف ورجعى



لا تعليق فعلا

follow me 11-10-2009 12:38 AM

زيــــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 81233)
انا بابا جاى مرة متعصب اوى
بقوله مالك وكدة
بيقولى كنت قاعد في كافيه مع اصحابه وال ايه بنت قاعدة مع ولد وبتشرب شيشة وحاطة رجل على رجل
وهو بقى متعصب اوى فين الحياء والخجل من الناس خصوصا انه راجل كبير قدامها يعنى


قاللى ان واحد كان معاهم بيقوله متعصبش نفسك ده بقى عادى
ودول ما يسموا
بالكووووووووووووووووووووو وول ولاد الناااااااااس المحترمين المتمدنين(تريقة يعنى)

اما بقى اللى يقول غير كدة يبقى متخلف ورجعى



لا تعليق فعلا



و الله انا معاه فى حرقه دمه دى يا MaNoLLy

بس هنعمل ايه اذا كانت البجاحه وصلت للدرجه دى و بقت عينى عينك ولا فى احترام ولا حياء ولا تدين
هو البعد عن ربنا و البعد عن الدين بيعمل اكتر من كده .. و لــــسه ياما هنشوف

ربنا يستر من الأيام الجايه و اللى هيحصل فيها

منوره يا قمر

golden man 11-20-2009 11:30 PM

البنات دول منم كتير جدا جدا
بس اصلا الغلط يرجع للتربيه من الاول لو كل اب وام واخدين بالهم
م اعتقدش انك هتلاقى كده على الاقل هيبقى فيه خوف ده لو مفيش احترام
شكرا زيزو على الموضوع

لمحه حب 11-21-2009 01:48 AM

يعطيك العافيه على التوبيك والي يعيش ياامه حيشوف ولسه

follow me 11-21-2009 10:21 AM

زيـــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 96646)
البنات دول منم كتير جدا جدا
بس اصلا الغلط يرجع للتربيه من الاول لو كل اب وام واخدين بالهم
م اعتقدش انك هتلاقى كده على الاقل هيبقى فيه خوف ده لو مفيش احترام
شكرا زيزو على الموضوع


اكيد التربيه و البعد عن ربنا و الدين هيعملوا اكتر من كده
و ربنا يستر ع الأيام الجايه مش عارفين هيبقى فيها ايه ولا هيحصل فيها ايه
شكراّ يا مان

follow me 11-21-2009 10:23 AM

زيـــــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 96660)
يعطيك العافيه على التوبيك والي يعيش ياامه حيشوف ولسه


شكراّ ليك على ردكـ
و ادينا مستنيين اللى هيحصل .. ربنا يستر بس و متبقاش حاجه جامده عشان متبقاش نهايه العالمـ

amira abdo 11-21-2009 10:30 PM

بجد شئ مقزز اوي فعلا البنت المفروض رمز الرقه والجمال وموقف الشيشه مافيهوش اي نوع من الرقه والجمال ده ابشع منظر علي وجه الارض ايه الحلو ف ان بنت ماسكه الشيشه دي وعماله تشرب كفايه نظرات الناس ليها باستحقار من فوق لتحت ربنا يهديهم واللي زي دول يخلصوا من الدنيا دي ميرسي ع الموضوع الجامد ده

follow me 11-22-2009 07:55 AM

زيـــزو
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 97189)
بجد شئ مقزز اوي فعلا البنت المفروض رمز الرقه والجمال وموقف الشيشه مافيهوش اي نوع من الرقه والجمال ده ابشع منظر علي وجه الارض ايه الحلو ف ان بنت ماسكه الشيشه دي وعماله تشرب كفايه نظرات الناس ليها باستحقار من فوق لتحت ربنا يهديهم واللي زي دول يخلصوا من الدنيا دي ميرسي ع الموضوع الجامد ده



ميرسى يا ميـــرو
و كلامك صح و منطقى جداّ هى البنت كده بتلغى كل شىء هى مميزه بيه سواء رقه او خجل .... إلــخ
ربنا يهيدهم فعلاّ و يا إما يبطلوا يا إما على رأيك يخلصوا من الدنيا و يرتاحوا و يريحونا

منورانى ....


الساعة الآن 04:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir