منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو كان(..........)رجلا لقتلته!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11520)

karmen 07-17-2009 11:55 AM

لو كان(..........)رجلا لقتلته!!!!
 
قال سيدنا عمر بن الخطاب رضي الله عنة وأرضاة : ( لــو كان الفقر رجلآ لــقــتـلــتـه ) . . . . .


الــسؤال ؟؟


ما الذي تريد وضعه بدل كلمة الفقر


يعني السؤال،


لـــــــــــــو كان(.........) رجـــــــــلا لـــقتلته ؟


كل واحد يملا الفراغ .... ؟

karmen 07-17-2009 11:57 AM

وأنا هبدأ واقول
لو كان الفراق رجلا لقتلته

هيمة فرج 07-17-2009 02:22 PM

لو كان الغدر رجلا لقتلتة

karmen 07-17-2009 03:18 PM

لو كان الوهم رجلا لقتلته

radwan 07-18-2009 12:07 AM

لو كان المرض رجلا لقتلته

prince of alex 07-19-2009 10:26 AM

لو كان الغضب رجلا لقتلته.....!!!!

karmen 07-19-2009 12:10 PM

لو كانت الخيانه رجلا لقتلته

radwan 07-19-2009 01:59 PM

لو كانت الحاجة رجلا لقتلته

هيمة فرج 07-19-2009 02:43 PM

لو كان الكذب رجلا لقتلتة

EzAt99 07-19-2009 02:52 PM

لو كان الحقد رجلا لقتلته

karmen 07-19-2009 04:00 PM

لو كان اليأس رجلا لقتلته

vindiesel 12-11-2009 05:55 AM

اعتقد انه مينفعش ان احنا نغير فى مقوله زى دى ولا ايه؟؟


تقبل مرورى

صاحب القلب الميت 12-11-2009 07:05 AM

شكرا على مرورك
بس مقصود ايه تانى نريد ان نقتلو ومش القصد تغيير المقوله

vindiesel 12-11-2009 01:20 PM

اها اذا كان كده يبقى انا اللى فهمت غلط

طيب انا ممكن اقول "لو كان اليأس رجلا لقتلته"

صاحب القلب الميت 12-11-2009 06:17 PM

( لــو كان الخيانة رجلآ لــقــتـلــتـه ) . . . . .

admin 12-11-2009 08:08 PM

لو كان الغباء رجلا لقتلته

bosbos love 12-12-2009 02:41 AM

لو كان الغدر رجلا لقتلتة

الفرعون العاشق 12-12-2009 06:46 AM

لو الندم رجلا لقتلته

karmen 12-12-2009 08:02 AM

لو كان العند رجلاً لقتلته

vindiesel 12-12-2009 11:12 PM

لو كان التنفيض رجلا لقتلته

karmen 12-12-2009 11:19 PM

لو كان التسرع في الحكم رجلاً لقتلته

vindiesel 12-12-2009 11:37 PM

لو كان المجادله فى الخطأ رجلا لقتلته

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:25 AM

لو كان الذل رجلا لقتلته

prince of alex 12-13-2009 04:57 AM

لو كااان الاستفزاز رجلا لقتلته

vindiesel 12-13-2009 11:30 AM

لو كان التكبر على الناس رجلا لقتلته

karmen 12-13-2009 10:11 PM

لو كان الغرور رجلا لقتلته


الساعة الآن 07:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir