منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شوية نكت عالبنات بس تحفه افرحوا يا شباب الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11447)

karmen 07-14-2009 02:00 PM

شوية نكت عالبنات بس تحفه افرحوا يا شباب الماجيك
 
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


واحدة سمرة حملت عشر شهور يا ترى ليه
تسعة منهم حمل وشهر تحميص

*****

في خناقة دموية بين اربع بنات
واحدة هندية - واحدة سودانية - واحدة خليجية - واحدة مصرية
اتفق التلاتة وقتلوا الهندية ... وجت الشرطة وقبضوا عليهم وحكموا على السودانية بتمشيط شعرها لمدة سنة وحكموا على الخليجية انها تستحمى بالصابون لمدة سنة واحتاروا في حكمهم ما المصرية قام طلع القاضي وحكم عليها انهم يربطوا اديها ورجليها ويسيبوا الموبايل يرن جنبها


*****

بنت شاطرة قوي في الحساب الابلة سألتها علامة ايه دي يا امورة (=)
ردت بكل فخر دي (11) يا ابلة بس نايمة


*****
ايه وجه الشبة بين البنت والمسمار
الاتنين ميجوش غير بالدق على دماغهم


*****
اعلن اتحاد النساء العالم مقاطعة كل الواجبات المنزلية وبعد فترة اجتمعت النساء للمناقشة حول النتائج
المرأة الامريكية قالت : بعد اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ماشفتش حاجة تالت يوم لقيت جوزي بدء يعمل كل حاجة في البيت

المرأة الفرنسية قالت : بعد اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ماشفتش حاجة تالت يوم لقيت جوزي بدء ينزل يشتري الحاجات من الماركت

المرأة الايطالية قالت : بعد اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ماشفتش حاجة تالت يوم لقيت جوزي بدء يعمل الاكل ويغسل الصحون

المرأة المصري قالت : بعد اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ماشفتش حاجة تالت يوم ... يعني بدءت اشوف طشاش بعد العلقة اللي اكلتها



*****

المرأة : كائن ( جغرافي ) يحاول دائما إخفاء ( تاريخه )

*****

لا تقل احبها لكذا ، بل قل أحبها رغم كذا وكذا وكذا


*****

إذا أحبتك المرأة أعطتك الدنيا وإذا كرهتك أحرقت بك الدنيا


*****

المرأة إذا أحبت كانت ملاكا كريما … فإذا دبت الغيرة في قلبها تبدلت شيطانا رجيما


*****

radwan 07-14-2009 02:24 PM

لا تقل احبها لكذا ، بل قل أحبها رغم كذا وكذا وكذا

THE KING 07-14-2009 03:37 PM

اه يا خاينه .. بتخوني البنات .. شكلك ولد وبتضحكي علينا
ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس هما اللى فى الأخر دول نكت ولا حكم

karmen 07-14-2009 03:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 68648)
لا تقل احبها لكذا ، بل قل أحبها رغم كذا وكذا وكذا

والله العظيم والله العظيم
كنت واثقه ان لو رضوان دخل يعلق عالموضوع
هيختار الجمله دى بالذات

karmen 07-14-2009 03:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr (المشاركة 68659)
اه يا خاينه .. بتخوني البنات .. شكلك ولد وبتضحكي علينا

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس هما اللى فى الأخر دول نكت ولا حكم

يعنى من ده على ده
حكم بس بتستهبل وعامله نفسها نكت
أنا ولد يا عمور احتمال برضو وايه اللى يمنع؟؟
يالهوووى لو أنا كنت ولد بعد كل ده
هههههههههههههه
ألا هيكون رد فعلكم ايه؟؟

Silver 07-14-2009 04:55 PM

اقتباس:

ايه وجه الشبة بين البنت والمسمار
الاتنين ميجوش غير بالدق على دماغهم

يعنى مش بنجيب حاجة من عندنا

وشهد شاهد من أهلها

اقتباس:

ألا هيكون رد فعلكم ايه؟؟
عادى وإيه المشكلة

مشكورة ولا مشكور ؟!!

karmen 07-15-2009 12:46 AM

ايه وجه الشبة بين البنت والمسمار
الاتنين ميجوش غير بالدق على دماغهم




اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 68679)

يعنى مش بنجيب حاجة من عندنا

وشهد شاهد من أهلها




لالالالالالالالالالالالال الالالالالا
كده بقى مش هتصدقونى لو قلتلكم انى بجد مش بهزر كنت واثقه ان ده الجزأ اللى هيختاروا رامى لو دخل يعلق
والله عارفه دماغكم دى عامله ازاى

karmen 07-15-2009 12:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 68679)


عادى وإيه المشكلة

مشكورة ولا مشكور ؟!!

قول ميرسى وخلاص بقى عشان متلغبطش نفسك
مشكورة مشكور كده تتلغبط

هيمة فرج 07-15-2009 01:08 AM

في خناقة دموية بين اربع بنات
واحدة هندية - واحدة سودانية - واحدة خليجية - واحدة مصرية
اتفق التلاتة وقتلوا الهندية ... وجت الشرطة وقبضوا عليهم وحكموا على السودانية بتمشيط شعرها لمدة سنة وحكموا على الخليجية انها تستحمى بالصابون لمدة سنة واحتاروا في حكمهم ما المصرية قام طلع القاضي وحكم عليها انهم يربطوا اديها ورجليها ويسيبوا الموبايل يرن جنبها

جميلة يا كارمن

مشكووووووووووووووووورة

karmen 07-15-2009 02:44 AM

ميرسى ليك انت يا هيمه على المرور

prince of alex 07-15-2009 03:01 AM

طب وانا تتوقعي ايه اعلق عليه

karmen 07-15-2009 04:29 AM

ههههههههههههههههه
لا مش عارفه والله يا أحمد
أنا بس كنت متوقعه رد رامى ورضوان لأنهم الوحيدين فى المنتدى كله اللى ضد البنات
وكل ما تيجى سيرة الستات لازم يطلعوا العبر
لكن انت يا أحمد مش شرير زيهم شكلك عادى بتحترم البنات

EzAt99 07-18-2009 02:55 PM

ميرسي ع النكت يا كارمن
تسلم الأيادي

karmen 07-19-2009 04:58 AM

الله يسلمك يا ميدو
ميرسى ليك عالمرور

mody eljoker 07-23-2009 02:08 PM

تسلم ايدك


karmen 07-24-2009 08:24 AM

ميرسى يا مودى عالمرور
الله يسلمك

radwan 07-24-2009 12:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 68665)
والله العظيم والله العظيم
كنت واثقه ان لو رضوان دخل يعلق عالموضوع
هيختار الجمله دى بالذات


تكونيش طبيبة روحانيه حضرتك؟
ههههه
بس طبعا مش كل البنات كده

radwan 07-24-2009 12:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 68679)




عادى وإيه المشكلة

مشكورة ولا مشكور ؟!!


هههههههه
واخدلى بالك يا رامى
الموضوع ده بيقلقنى ساعات بينى وبينك

karmen 07-24-2009 01:08 PM

ايوه كده ظبط كلامك مش كل البنات كده
وموضوع ايه اللى بيقلقك يا ترى؟؟
بس اقولك هو فعلا موضوع يصدم
انا مش متخيله مثلا ان بنت من المنتدى هنا تطلع ولد او ولد يطلع بنت
يا خراااابى
ده يبقى موقف غريب جدا
مش عارفه ساعتها هعمل ايه

radwan 07-24-2009 01:54 PM

انتى برده عماله تصدرى اشاعات ضدنا
بكرة تعرفى انى عندى حق

karmen 07-24-2009 02:08 PM

اشاعات ايه وعندك حق فى ايه مش فاهمه
انا بتكلم فى موضوع تانى
او هو نفس الموضوع مش عارفه

radwan 07-24-2009 02:11 PM

انتى برده عماله تصدرى اشاعات ضدنا
بكرة تعرفى انى عندى حق

mahmodsalama 08-05-2009 12:40 PM

انا جنبي الشاكوش

karmen 08-09-2009 07:55 AM

ماشى يا محمود
طب هاته بقى عشان انا هتصرف
هههههههههههه
ميرسى ليك عالمرور


الساعة الآن 02:38 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir