منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   وقلبى خدها وشراها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10673)

البرنس الوحدانى 05-24-2009 04:53 AM

وقلبى خدها وشراها
 
دخلت بنت فى قلبى....................غيرت كل ما فيا
خلتنى أتعلق بيها .....................وهى متعلقة بيا
كل دقيقة تغيب عنى.....................توحشنى وأوحشها بالدرجة اللى بيا
.................................................. ......
نفسى أكون جمبها ومعاها...............ويكون قلبى دايما وياها
حبيتها حب ملوش حدود ................وقلبى خدها وشراها
ومسمحش لأى حد يمسها...............والحب أعمى والحب عمانى وعماها

اتمنى ان تنال اعجابكم

تحياتى

eima 05-24-2009 06:05 AM

شغالة بس عاوز أشد من كدا وأطول من كدا أنت بخيل كدا ليه يدوبك سطرين تلاتة أنا عاوز عنيا توجعنى بعد كدا من طول الشعر أوك .

وربنا ما يحكم على حد بالعمى يا برنس .

karmen 05-24-2009 06:42 AM

جميل يا برنس
دايما متألق ومبدع
استمر يا شاعر المنتدى

البرنس الوحدانى 05-24-2009 06:58 AM

شكرا جاااااااااااااااااامد لايما وكارمن

وانت تؤمر يا ايما باذن الله قريب جدا وانت فعلا بترفع من معنوياتى بجد

تحياتى

eltohamy 05-24-2009 07:22 AM

بجد كلام جميل وخفيف

تسلم ايدك

البرنس الوحدانى 05-24-2009 07:26 AM

تسلم يا التهامى على مرورك

الضحكة الحلوة 05-25-2009 06:47 AM

جميل يا برنس مشاعرك جميلة وحساسة تسلم وتسلم اشعارك الجميلة المتألقة:-c

البرنس الوحدانى 05-25-2009 06:53 AM

تسلميلى يا قمر

وشكرا على مرورك الجميييييييييييييييييييل

الامبراطور 05-27-2009 12:07 AM

انا كل ما أقرا شعر ليك يزيد انمبهاري بيك

البرنس الوحدانى 05-27-2009 02:20 AM

تسلم يا عسل بجد انت دخلت على المنتدى نورته

الامبراطور 05-27-2009 02:25 AM

منور بوجدك وبوجود بقية الأعضاء

الامبراطور 05-27-2009 02:26 AM

شكر جامد ليك على مروررك


الساعة الآن 07:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir