![]() |
لعبة بحبك من نصيب مييييين...........؟
جبت لكم لعبه جديده وطريفه اسمها : كلمة احبك من نصيب مين ؟ الشرح كالاتى : كل واحد يدخل يكتب حرف من كلمة أحبك يعنى الاول يدخل ويكتب أ ... والتانى يكتب ح ... والثالث يكتب ب اما الرابع والاخير يكمل الكلمه ويكتب ك ويقول انا بحب فلان ويختار عضو من المنتدى اتمنى انكم تكونوا فهمتوا اللعبه يالله يا جماعة انا عايزة تفاعل وانا هبتدي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأ |
ح
لعبه حلوه مانوللى تسلمى |
ب
اية الافكار الجميلة دى يا مانولى |
ك
احبك يا مانوللى |
ب
.................................... |
المفروض تقول أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ
وانا اقول ح |
وانا اقول
ب |
أحبك يا سلمى
|
اقول
أ |
ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ح
|
ب
ب ب |
بحبك يا هيمة
|
أ
.................... وسوري مانولى |
ح ح ح ح ح ح ح ح
|
ب
......... |
أحبك يا
راندا |
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ
|
ح
ح ح |
احبــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
|
أحبك يا هيمه
|
أأأأأأأأأأأأأأأأأ
|
ح
ح ح ح |
احبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
هو انا مش هقولها لحد ولا ايه |
أحبك يا سلمى
|
........................ أ ........................ |
ح
ح ح |
بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ |
احبك يا كارمن
ميررررسى يا قمر |
أ
.......................... |
ح
ح ده اقل واجب يا قمر |
ب
ب ب |
أحبك
يا هيمه |
ميرسى يا كارمن
أأأأأأأأأأأأأأأأأأ |
ح
ح ح ح |
ح
ح ح ده أقل واجب |
بــــــــــــــــــــــــ ـ |
ب
ب |
ك ك ك ك
احبك يا ك ا ر م ن |
أ
ميرسى يا هيمه |
أ أ أ أ أ أ أ أ أ أ
|
| الساعة الآن 08:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir