منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هى دى حياتنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9719)

vindiesel 03-11-2009 07:08 AM

هى دى حياتنا
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هى دى حياتنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ساعات كتير ممكن الواحد يحب حد اوى ويخلص له اوى
لكن بيلاقى المقابل إما إنه كله تقدير للى إنت بتعمله معاه
وإما إن النصيب يبعد بينكم وساعتها بيبقى القدر هو السبب

:(( :(( :((

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بنزعل وبنتعب كتير وبنلاقى حد تانى بنبدأ معاه من الاول
بس مفتكرش إن فيه حد ممكن يحب و يقول نسيت
ممكن يحاول يعيش طبيعى بس من جواه بيبقى عباره عن قلب مجروح
يبتسم آه بس مش من قلبه ولا بيحس بالإبتسامه ولا بيعرف طعمها
ومن الطبيعى إن الشخص اللى جرحك يفضل طول العمر أكبر جرح جواك

=(( =(( =((

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وياريت الناس بتحس بيك رغم كل الألم والوجع اللى جواك
بس إنت بتقول لنفسك :-
* اوعى عيون اللى جرحك يحسوا بجرحك
* اضحك وعاند معاهم وغيظهم

:P :P :P

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهى دى حياتنا لحد ما يمر بينا العمر

8-} 8-} 8-}

وبكده يكون ملخص حياتنا هو :-
نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مستنى ردودكم على الموضوع ده

بس ياريت ميكونش فيه مجاملات فى الردود

وعلى فكره الموضوع انا واخد فكرته من واحد صاحبى بس انا اللى كاتبه

vindiesel


:-B

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



golden man 03-11-2009 10:37 AM

بجد الكلام جامد جدا وتقريبا انت لخصت كل حاجة فى كلام بسيط

vindiesel 03-12-2009 04:28 AM

فين الردود ~X(
انا مش لاقى غير رد واحد:((
وبشكر صاحب الرد:-bd
بس ياريت ميكونش مجامله
:-?

admin 03-12-2009 07:45 PM

نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss

والله ياباشا انا معاك فى كلام كثير

وزى ما فى الوحش فى الحلو

والقدر بيلعب دور مهم جدا فى حياتنا

بس فى الاخر محدش بيحد اكثر من نصيبه

Silver 04-13-2009 12:56 PM

والله يا ديزل مواضيعك جامدة

وكمان ليها طابع مميز

سلمت يمناك

randa_star70 04-14-2009 12:11 AM

بجد الموضوع جمييل وبيدل على حاجات كتيير شكرا على موضوعك

البرنس الوحدانى 04-14-2009 03:31 AM

الاول شكرا على موضوعك
تانيا دا من غير مجاملة
تالتا موضوعك مؤثر وجميييييييييييييل
تحياتى

mody eljoker 04-15-2009 01:18 AM

شكرا على الموضوع الرائع وفعلا كلام جميل واحساس عالى

vindiesel 04-16-2009 11:22 PM

شكرا لكل من شاركنى موضوعى




:-c

:::همسات الروح::: 04-17-2009 12:13 AM

تسلم يا vindiesel علي الموضوع اكثر من رائع وننتظر المزيد من ابداعاتك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 03:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir